Oblíbené seriály (10)
Kráska a zvíře (2012)
Lidé zítřka (2013)
Doktorka z Dixie (2011)
Bylo, nebylo (2011)
True Blood: Pravá krev (2008)
Vlčí mládě (2011)
90210: Nová generace (2008)
Upíří deníky (2009)
Nechápu jak to někdo může srovnávat s twilight ságou.. Takových let mě tenhle seriál bavil, že bych nemohla nedat 5*.