Recenze (845)
Letuška - V nouzové situaci (2020) (epizoda)
Jako koncentrovanější film bych si to asi užil více..
Černé zrcadlo - Zkušební verze (2016) (epizoda)
Nemůžu se rozhodnout, jestli to byl nářez nebo ne. Ale horor výbornej. A to jsem koukal ve dne s okolními zvuky. Jen ten úplný konec byl přiblblý. Ale sakra. Zapůsobilo to na mě hodně
Titans - Dick Grayson (2018) (epizoda)
Seriál o Batmanovi bych bral.
Arrow - Starling City (2019) (epizoda)
Tak tohle mě skutečně vrátilo do časů první série. Hrozně jsem si to užil a doufám, že se během poslední sezóny nakonec objeví všichni důležití..:) Super tah přivést zpět alespoň na díl tváře, které jsme si už odvykli..
Bažináč - Long Walk Home (2019) (epizoda)
Konečně mě začal příběh zajímat. Tohle se vážně strašně povedlo!
Euforie - Další epizoda (2019) (epizoda)
Přituhuje. :) fakt jsem čekal, že Cassie znásilní..
Euforie - Shook Ones Pt. II (2019) (epizoda)
Kdo komu zničí život?
The Mandalorian - Kapitola 1: Mandalorian (2019) (epizoda)
Absolutní krutopřísnej nářez! Mam obří radost, že se to povedlo. Jediná výtka je ke stopáži. Ze všech těch zbytečně dlouhých hodinových serošů by zrovna tenhle kousek měl mít přes hodinu a ne 38 min! Chodící piraňa pobavila, skvělá výprava, netypická hudba, která ke Sw skvěle sedí, Pedro Pascal i když bez tváře skvělej a ten konec
Watchmen - A God Walks into a Bar (2019) (epizoda)
Pomalejší než bych chtěl, ale za ten závěr s dokonalou hudbu musim ten pětikvalt udělit..
Jack Ryan - Dios y Federación (2019) (epizoda)
Velká pecka, Jim to měl zabalit v tom Rusku..