Recenze (845)
Agenti S.H.I.E.L.D. - Kolizní kurz (1. část) (2019) (epizoda)
Tak takovej cliffhanger snad ještě agenti neměli.
Narcos: Mexiko - Kolumbijská spojka (2018) (epizoda)
Pořádně dlouhý díl.
Agenti S.H.I.E.L.D. - Já to říkal (2019) (epizoda)
Nemůžu si pomoct s pořád se to snažim překonat, ale vrchol už má seriál za sebou a nemůžu se do toho dostat. Sedmá série bude poslední, tak snad víc šlápnou na plyn..
Bažináč - Pilot (2019) (epizoda)
Tyjo tak ten zvrat jsem nečekal. Ačkoliv nemám rád hodinové díly seriálu, tohle se mi líbilo..
Sedmilhářky - Ona to ví (2019) (epizoda)
Celkově pořád nejsem z nové řady úplně odvařenej, ale uteklo to nějak podezřele rychle. A co to bylo to na konci? :)
Jessica Jones - Alias nemáš zač (2019) (epizoda)
Díl celý o Trish mě extra nebavil. Pořád jsem od toho odbíhal. Snad se (zatím) poslední řada zvedne..
Stranger Things - Kapitola osmá: Bitva u Starcourtu (2019) (epizoda)
Nekonečný příběh mě naprosto rozsekal. Bombová série, miluju to čím dál tím víc. Příští rok další, jasné? :-)
Stranger Things - Kapitola sedmá: Kousnutí (2019) (epizoda)
Takovej cliffhanger? Zrovna když jsem totálně hotovej a musim jit spát.
Stranger Things - Kapitola šestá: E Pluribus Unum (2019) (epizoda)
Hroznej nářez. Usínal jsem už předtím, než jsem si tento díl pustil, ale vydržel jsem!
Stranger Things - Kapitola pátá: Armáda (2019) (epizoda)
Netflix svému dítku dopřává pořádnou péči. :)