Recenze (845)
Agenti S.H.I.E.L.D. - Žlutý kód (2019) (epizoda)
Tohle fakt režíroval někdo, kdo měl smysl pro humor. Ten konec. A nejvíc sexy Daisy.
Jessica Jones - Alias dokonalý hamburger (2019) (epizoda)
Velmi slušný start, snad to bude uspokojivé finále..Ten novej týpek se mi silně nezdá, logicky..
Pozůstalí - The Book of Nora (2017) (epizoda)
Nuda jak prase, ubohé finále seriálu. Jo, Max Richter je pořád dobrej, ale common..proč nebylo finále ta předposlední epizoda?
Pozůstalí - Nejmocnější muž na světě (2017) (epizoda)
Nejlepší epizoda seriálu! Tohle mělo být finále..Sice jsem doteď nepochopil, proč se co děje, ale krásně se na to koukalo..
Sedmilhářky - Upovídaná srdce (2019) (epizoda)
"Já nechci nebýt bohatá!" :D:D:D
Bojovník - Když už poklonu, tak hlubokou (2019) (epizoda)
Mazec, skvělá bitka. Mam radši, když jen masakruje pohůnky. Těšim se na druhou sérii..
Sedmilhářky - Co udělaly? (2019) (epizoda)
Za mě teda malinko pomalejší začátek..
Bojovník - Čínský box (2019) (epizoda)
No poněkud slabší díl s divným zakončením a ne moc zajímavými flashbacky, věřím, že finále to nakopne do maxima.. Spoiler : Úvodní fight mě zklamal. Krom toho, že jsme věděl, že Ah Sahm ho v úvodních dílech neporazil a je mnohem lepší bojovník si ho najednou dával jak nic a přesně takovýhle překvapivý zvraty, kdy se neporazitelně zvedne jako nic (i když to v břichu měl evidentně rozbořený) přesně nesnášim. Filmový klišé jak Brno.
Bojovník - Na myšlení nám neplatí dost (2019) (epizoda)
Pořád hrozná morda. Ty fighty jsou neskutečný a stejnětak výběr herců. Takovej drsňák jako Leary se musel hledat dlouho, ale Cinemax opět uspěl..
Legion - Chapter 2 (2017) (epizoda)
Pořád nechápu o co jde, asi budu pokračovat, když to teď je na HBO GO..