Recenze (105)
Kdo přežije - Série 45 (2023) (série)
Série, která určitě nesedne každému svým castem...mně sednul a po dlouhé době jsem si US survivor užil...po tragických předchozích sériích bych už ani nedoufal..80%
Nimona (2023)
Kdo je tu skutečná příšera?...90%
Na západní frontě klid (2022)
První hodinu film baví vizuálním zpracováním a syrovostí, ale to samotné vzhledem k přestřelené stopáži a nepovedené práci s charaktery ve druhé polovině už nezvládá film utáhnout...45%
Škola dobra a zla (2022)
Popravdě moc nevím, jak tenhle film hodnotit...chvílemi jsou zde náznaky fajn nápadů a myšlenek, které vzápětí zabije naprostá šablonovitost nebo dětinský nápad. Postavy se chovají a mění v podobně chaotickém duchu. Celé je to takové nevyrovnané...malé plus za Sophii Caruso, díky které pro mě ten film zůstal sledovatelný...45%
Armáda mrtvých (2021)
Ach kdyby tak tvůrci uměli pracovat s dialogy a postavami tak snadno, jako zdejší hrdinové sází headshoty....Na druhou stranu už samotný výběr postav byl velmi nešťastný a jen málokdy se stane, že by nebyla sympatická vůbec žádná. Kombinace zombie hororu a money heist filmu se původně jevila jako zajímavý nápad, ale provedení dost kolísá a jakýkoliv dialog ve filmu je katastrofa. Alespoň malé plus za zombie zvířátka a hezký apokalyptický svět. Snaha dát i zombie nějakou odlišnou motivaci, hierarchii nebo řekněme bojové "schopnosti" fajn, ale nemá to moc význam, když pak kromě hlavního šéfa stejně zase jdou jako prasata na porážku...40%
Mortal Kombat (2021)
Myslím, že tenhle film je pro diváka, který nemá nějaký vztah k herní sáze MK, ztrátou času. Příběhově je to bez nápadu, motivace postav velmi pofidérní, klišé lítají sem a tam. Nicméně pokud se světem MK máte nějaké zkušenosti, tak se ve filmu najdou hezké a zajímavé odkazy (Flawless Victory) a celkově pokud se ve filmu zrovna nemluví, tak je většinu času i na co koukat - nejvíc mě potěšily různé odkazy na "moves" z her a také závěrečný cliffhanger.....55%
Rozčarování - Série 3 (2021) (série)
Pro mě velké zklamání...většinu času nezábavné, nevtahovačné, nudné....30%
Banda - Série 2 (2020) (série)
První polovina mi přišla taková rozvleklejší, ale to bylo asi potřeba, aby se divák o postavách dozvěděl něco víc. Ve druhé polovině už se pokračovalo v tom, co seriálu šlo tak dobře v první sérii. Mimo jiné opět seriál pochválím za hudbu, Urbana a Starra...85%
Dámský gambit (2020) (seriál)
Osobně bych seriál rozdělil na dvě části...velmi dobré první 3/4 s velmi zajímavými charaktery, dialogy, nadhledem a příjemným uměleckým nádechem, závěrečná 1/4 pro mě ztratila většinu svého kouzla, děj zaměřený už téměř výlučně na Harmonovou, plný klišé prvků a uměleckých pasáží, které mě osobně absolutně nebavily...63%
Hlasy (2020)
Tak tenhle film mi skutečně neseděl...nefungující emoce, postavy, hudba. V podobných filmech pro mě napětí funguje, když mi na postavách záleží a ne, když jsou mi ukradené, jako se to stalo zde. Občas nějaká povedená lekačka, i když hrozně účelově vytvářené. A zajímalo by mě, kdy horory přestanou využívat "strategické" rozdělování postav a "originální" výpadky baterky....25%