Oblíbené filmy (5)
Šílený Max: Zběsilá cesta (2015)
Humr (2015)
Skvělý sci-fi! Colin Farrell je v tomhle filmu naprosto super. Příběh z totalitního světa prokládanej různejma hláškama, který občas šokujou hodně baví.
Zbrusu Nový zákon (2015)
Naprosto skvělý film, který mi připomínal Amelii z Montmartru (možná i, protože je z části francouzský). Super scény i příběh z prostředí Bruselu, který na mě působil ve filmu stejně i naživo. Film se musí brát s nadsázkou.
Love (2015)
Film při, kterém starší lidé odcházeli z kina a většina se cítila dost nesvá. Dlouhých erotických scén je zde nespočet a film opravdu hodně naturální. Pro většinu je to možná jen úchylnej film od Gaspara Noého, který v něm dokonce nechá skrytě své jméno. Mně přišel příběh a myšlenka filmu velice silná.