Poslední recenze (24)
Liga spravedlnosti Zacka Snydera (2021)
Po půl roce v lockdownu nepohrdnu ničím co mi může zkrátit dlouhé dny... To jsem si alespoň myslela do shlédnutí tohohle. Chabé herecké výkony, chatrný děj a již klasicky trapný DC CGI nezachrání ani Snyderova čtyřhodinová stopáž.
Tenet (2020)
Hlavní mínus Teneta je v divákově hlavě. Prostě máme omezenou kapacitu na příjem informací. A jakmile se kapacita naplní, zbývá už jen sedět s otevřenými ústy a snažit se odchytit to málo, co ještě jde. K čemuž dojde v rámci desítek minut. Není to uspěchané, přesto Nolanovi nezbývá čas na to, zdržovat se vysvětlováním. V dialozích padne jen nezbytné, ale rozhodně to není dostačující. V tuhle chvíli už potřebujete Ibalgin. Musíte zároveň přemýšlet a pobírat protínající se časové toky, ale zároveň to moc nerozebírat, protože některé věci prostě nejsou vysvětlené a vy je musíte jen přijmout. Po půlroční pauze je to náročné sousto na polknutí a rozhodně to není pro každého. Nečekejte relax, tohle je filmové sudoku s jedním vyplněným číslem.
Tenkrát v Hollywoodu (2019)
Takový film mohl vzniknout jen od takového filmového magora jakým je Tarantino. I když člověk nepamatuje tu dobu z dětských let jako on a nemá tucha o tom, co tehdá v Americe vznikalo za bijáky, Quentin vás milerád provede zlatou érou Hollywoodu. Brad Pitt by si zasloužil být v titulcích na prvním místě a Leo má za sebou další oscarový výkon, za který nejspíš nezíská Oscara. A Margot? Sharoninu polohu dobrosrdečného diblíka jí prostě baštím. Rozhodně je to nejukecanější film z Tarantinovi dílny a přitom tam nebyl přebytečný dialog. Jinak to ani nemohlo být.