Recenze (424)
Muž, který chtěl být králem (1975)
Mám rád starší filmy. Protože jsou normální
Wonka (2023)
Velmi příjemný film.
Osm hrozných (2015)
Mne by zajímalo kdo pozametal všechny ty Jelly Beans
Zmizelá (2014)
Být vězeň v úžasném manželství. Ne ve zlaté kleci, ale v úžasném manželství. No řekněte, kdo z vás to má?!
Asteroid City (2023)
Viz D.Moore. tato recenze bude asi přesná 😎
Dobré ráno, Brno! (2023) (seriál)
Kdo to kdy viděl, Dobré ráno bez gauče! Kokos jede, proč nemá jako na ČSFD ještě ani fotku. Jak k tomu přijde?! Aa berany, berany, duc...
Jackie Brown (1997)
Já se kaji, že jsem doteď netušil jak super a civilní film Tarantino natočil. Věděl jsem že existuje, ale úplně mne minul. Nejspíš proto, že jsem čekal zase nějakou řež.
Red Notice (2021)
Viz Cival. Jinak no comment
V letu (2024)
Scénář napsal robot, efekty a celý film točil robot. Nesmyslů, nelogičnosti, amatérských "efektů" je tam požehnaně, prostě celý film je jedno velký špatný a o to více se divím, že v něčem tak otřesném hraje tolik fajn herců. To si doufám jen spletli plac a ještě se to nějak vysvětlí.
Kingsman: Tajná služba (2014)
Jednička super