Recenze (424)
Bratři Sunovi (2024) (seriál)
Jsem sráč co nemá koule, palce ani psa a moje masážní křeslo taky pořádně nefunguje. No dlouho jsem se u ničeho opravdu nezasmál. Tedy ne že bych se smál nahlas, to já nedělám. Spíš jen tak očima. A u tohohle minimálně v každém díle jednou nezůstalo oko suché. Za mne fakt povedená taškařice, spolu s akcí a je mi jedno koho či co to obšlehlo a čím se to inspiruje. I toto se musí umět. 😎
Stopařův průvodce po Galaxii (2005)
Je to prostě tak jak jsem si myslel.
Lovec jelenů (1978)
Tohle je jeden z mála filmů, u kterého mi nevadilo jak je dlouhý, zda je dlouhý a i kdyby neskončil nikdy, nevadí. Je to film především o životě a ten přece taky neskončí za dvě, či tři hodiny...
Rebel Moon: První část – Zrozená z ohně (2023)
Tak kouknul jsem na to jen kvůli Petrovi Narožnému a musím říct, že upoutávka na to se mi líbila víc.
Sedmero krkavců (2015)
Vlastně nevím zda je to pohádka. Vím ale, že je to dobrý.
Betlémské světlo (2022)
Já nevím...
Klíč svatého Petra (2023) (TV film)
Veselé Vánoce všem 😎
Ukradené Vánoce (1993)
76 minut fajn podívané.
Láska nebeská (2003)
A tohle mne přesně dvacet let míjelo
U Konce světa (2013)
Být to kratší, je to lepší