Recenze (424)
Srážka s mimozemšťanem (2011)
Estráda? Proč ne 😎
Jednotka příliš rychlého nasazení (2007)
Úlet 😎
Napoleon (2023)
Říkám to nerad a vlastně nesnáším takováto hodnocení, ale tady jsem fakt čekal víc. A po Avatarech 1,2,3,4 a kdejake slátanině 1,2,3, by si konkrétně tento film, s tímto námětem od tohoto tvůrce zasloužil NB part One a NB part TWO. Myslím, že všichni kdo na tento biják jdou by to ocenili a nemusely by recenze dopadnout jak dopadly. No ještě že jsem dal v předraženém multikině jen 99 Kč za lupen. Za 400 by to bolelo.
Nech svět světem (2023)
Jakože domyslí si k čemukoli jakýkoli konec za mne dobrý
Rambo: První krev (1982)
Viděl jsem FIST později než Ramba. A už chápu proč měl šerif na Johna pifku.
Amadeus (1984)
Příliš mnoho not....to je prostě základ všehomíra. Ve filmu o hudbě. Ve filmu o životě několika lidí najednou. Just saying.
Taxikář (1976)
Linka s Jodie Foster a Harveym je vyloženě nechutná. Nicméně o tom plebsu film je, takže dobrý
Most přes řeku Kwai (1957)
Za mne, už od dětství jedna z top závěrečných akčních scén, resp vyvrcholení filmu.Nedýchám. Spolu s Apokalypsu jeden z něj válečných filmů.
Million Dollar Baby (2004)
Všechny čtyři děti to zaujalo. A to mi stačí. Mne to kdysi zaujalo i bez nich a to zase musí stačit jim 😎
Zabiják (2023)
Za mne je převeliká škoda, že Fassenberger má v tomto filmu emocí asi jako David v Covenantovi. A vzhledem k tomu že ten film táhne... převeliká škoda.