Recenze (427)
...a jitra jsou zde tichá (2015)
Krásný holky v sauně, bitky s Němčourama a krásná příroda a to je vše. Ubírám hvězdu za scénář a toporný ne dobře natočený Rambo styl v zabíjení dobře vyzbrojených a zcela jistě i dobře vycvičených německých výsadkářů.
AKA (2023)
Nebojím se tomu dát 4 hvězdy. Byl to docela akční nášup. Při přestřelkách to trochu drhlo, protože vysypat zásobník ze samopalu z 10-ti metrů do auta a nikoho netrefit, to už chce řádnou dávku štěstí ...
Akce Bororo (1972)
Jako malej kluk jsem nikdy nevynechal, když šel tenhle film v televizi. Mimozemšťané Oriana a Seturi, foťák v brejlích, komunikátor v přívěsku, komentář Radovana Lukavského a k tomu hudba od Petra Hapky. Jedna kapka vody navíc a bororo už ne život, bororo pak nic. Plný počet hvězd, nemůžu jinak.
Aladin (2019)
Chápu, že nejsem cílová skupina, ale hrozně mi tam vadil nesympatický herec Mena Massoud v hlavní roli, přeci jenom si měli dát víc práce na castingu a dále to byly velmi otravné písničky. Will Smith jako džin v pohodě, takže jeden bod dám.
Aljaška v plamenech (1994)
Tenhle film je přesně zlom v Seagalově kariéře, protože pak už následuje pád do céčkových vod. Hvězdy dávám za přírodu, obyvatele Aljašky a tu jednu Seagalovi taky hodím.
Americké psycho (2000)
Nemám rád filmy, kde mě režisér celou dobu vodí za nos. Tohle byl totální úlet a nechci to snad ani chápat a už vůbec ne znovu vidět. Jedna hvězda za vraždy, které se možná ani nestaly. Nebo staly ? Nestaly. Vraždil Bateman ? Asi jo. Nebo vlastně ne. Milá Mary Harron jdi do háje.
Americký ninja (1985)
Dvě hvězdy z nostalgie (na VHS to jelo každý víkend), jinak zapracoval zub času a dnes již je tento snímek naprostá blbost i co se týká soubojů.
Andělé a démoni (2009)
Druhý film ze série s expertem na náboženskou symboliku Robertem Langdonem, ve kterém se snaží rozluštit, kdo stojí za přípravou vražd kněžích a navíc tu máme časovanou bombu ve formě antihmoty. Film opět vyžaduje maximální divákovu pozornost, jinak rychle ztratí orientaci v záplavě historických informací. Bohužel se nějak pokazilo finále, které bylo až moc jednoduché a nemělo tu pořádnou dávku napětí.
Andor (2022) (seriál)
Seriál pro nezletilé děti, který nemá nic společného se Star Wars ... Bezbřehá nuda a otevřený konec už mě na další sérii nenalákají. Sorry jako ...
Angel Heart (1987)
Další nadhodnocená kravina. Jedna hvězda za Rourka a druhá za Bonet. Film je nudná roztahaná patlanina a ani závěr není nijak úžasný, jak se tu někteří rozplývají, u mě to naopak závěr filmu poslal celý do odpadu. Jo a vždycky když jsem viděl De Nira, tak jsem se musel smát.