Recenze (27)
Vetřelec: Covenant (2017)
Ak Prometheus bol filmom, v ktorom náhoda hrala hlavnú úlohu tak Alien Covenant je ... niekto sa očividne nepoučil zo svojich predchádzajúcich chýb. Opäť tu hrá hlavú úlohu "náhoda" a ľudská "hlúposť". Najmä ľudská hlúposť. Aristoteles má radosť - trojica je opäť zachovaná. Rozmýšľam, či ja som "divný" alebo všetci ľudia vôkol mňa sú "divný", keď vyhlasujú, že film je "totálna pecka". Začínam pochybovať o svojej "normálnosti".
Den nezávislosti: Nový útok (2016)
O-N-I-Č-O-M. Čo to malo byť? Sakra. To už sú diváci tak ... zdegenerovaní?
Obr Dobr (2016)
Soundtrack mi pripomínal Harryho Pottera - až veľmi.
The Boy (2016)
Nuda. Trailer napínavejší ako celý film.
Warcraft: První střet (2016)
Warcraft poznám iba ako PC hru. Film sa mi zdal trochu divný až nudný. Hĺbka deja bola, podľa mňa, príliš malá. Dej bol až príliš plochý.
Čarodějnice (2015)
Začiatok celkom zaujímavý ale potom sa to akosi pokazilo a záver nuda.
Jurský svět (2015)
Film o dinosauroch bez dinosaurov. Koľko záberov bolo na tie "milé" príšerky a najmä na "nováčika" ? ... Celý film sa dá zhrnúť do traileru, ktorý je lepší ako samotný film. Viac dinosaurov ako v trailery neuvidíte a ani samotnej akcie.
Krampus: Táhni k čertu (2015)
Bez krvy. Nuda. Záver nevšedný.
Hobit: Bitva pěti armád (2014)
Po Pánovi Prsteňov 2 a 3 je Hobit 3 úplná nuda. Kvantita na úkor kvality a času. Naťahovanie deja do krajností. Klišé a detinskosť.
Stážisti (2013)
Takto to asi v G. nevyzerá. Alebo áno? :)