Recenze (16)
Gangster Ka: Afričan (2015)
Hodně dobré pokračování příběhu radovana krejčíře.Mám radost že už aji češi dokáží natáčet dobré gangsterky.
Dítě číslo 44 (2015)
Hodně silný příběh zdob komunistické éry.
Šílený Max: Zběsilá cesta (2015)
Myslím že zaslouženě posbíral plno cen pro mě jedno z nejpovedenějších remake jaké kdy bylo natočeno
Z pekla (2001)
Perfektní zpracování jacka rozparovače
Děti kung-fu (1986)
Super akční filmeček pro děti.Spousta dětských akčních scén.Moje srdcová záležitost mého mládí
Hooligans (2005)
V celku povedený filmeček jen se musím přiklonit k názoru že za takové chabé konce by si měly režiséři nafackat.
Hobit: Neočekávaná cesta (2012)
Všechna čest peteru jacksonu.Výborné kostýmy masky excelentní efekty a příbeh dodáva tomuto filmu nepopsatelnou atmosféru která vás zavede do středozemě mezi elfy trpaslíky a spoustu podivných skřetú.Určitě stojí za zhlédnutí,akorát upozorňuji tento film je vysoce návykoví :)
Slimáci (1988)
Klasicky old school horor který mě vždycky pobavil
Star Wars: Síla se probouzí (2015)
Pro mě velké zklamání.Strašně slabí příběh v kterém režisér neví jestli natáčet pokračování nebo přejít k něčemu novému.Chceš li vydělat na filmu natoč cokoliv dej tomu název star wars a uspěch zaručen.
Kung Fu Panda 3 (2016)
Podle mě asi nejpovedenější ze všech serií.Dobře jsem se nasmál