Recenze (815)
O mé matce (2011)
japonská tvorba mi nic neříká. ale u tohodle se moje oči lehce opravdu lehce zalili krví. scéna na pláži s babčkou bojící se moře je famózní
Hemel (2012)
hemel? stud? ani náhodou tady jde o divný film který se snaží provokovat za každou cenu. chce vsítit ale místo toho kope úplně mimo
Holy Motors (2012)
absolutně charizmaticky zvláštní film, který má myšlenku kterou chápou dva lidé na světě. přes to všechno, je to vlastně strhující drama které má vše
Pro Ellen (2012)
dlouze se táhnoucí deprese s skvělým Paulem Dano který hraje dokonale rockového loosera. reálné. to mám rád
Mizející vlny (2012)
trošku jako cela s Jenifer mámpojištěnejzadek Lopez s tím rozdílem, že zde se šlo na to tím "druhým" surreálním způsobem
Beze studu (2012)
divné. jeden ze slabších filmu festivalu. nedokázal jsem se vypořádat tím, proč by měla být hlavní herečka onou Fame fatale. protože rozhodně není.
Země bez zákona (2012)
velice povedené! silný snímek plný drsného humoru a nasáklý testosteronem a pálenkou. Toma Hardyho je prostě těžké zabít!
Konfident (2011)
jiří předvádí svůj talent a já se bavil od začátku do konce. nechápu proč je v popisu komedie. povedený film!
Hasta la vista! (2011)
inteligentní , silné , dojemné. a naprosto úžasné. první záběr na ňadra na pláži a jejich pozorování z domku dokonale vykresluje celý film. Bravo!
Yuma (2012)
juma má českému divákovi hodně blízko jak jen může být postkomunistická země pro postkomunistickou zemi. zábavné silné dobre!!!