Recenze (421)
Ábelův černý pes (2006) (studentský film)
Pomerne zajimavy pribeh ,ktery se zamotal diky lzi a lez ho i ukoncila. Liska podava standartní vykon. Nic extra ale musi se nechat ze je zde zajimava zapletka.
...a bude hůř (2007)
Dostal jsem poradnou chut na tykadlo...
Ace Ventura: Zvířecí detektiv (1994)
Toto bylo me první seznameni s mistrem Carreyem v dobe kdy jsem sedel v kine a valel jsem se smichy pri kazde jeho dementni kreaci jsem byl pubertak jak vysitej. Uz v te dobe jsem to bral jako totalni ptakovinu, ale vazne pobavila.
Adamova jablka (2005)
Tak tohle me vazne sedlo do nalady. Vychutnaval jsem si tuhle horko-sladkou pochutinu jeste chvili po skonceni. Tragikomedie jak ma byt, v niz se snad ani neobjevuje jedina ''normalni'' postava, ktera by nejednala absurdne. Mads Mikkelsen je zde absolutne skvely a zacina se pomalu ale jiste stavat mym oblibencem. 5* ''Skvela Freak Show'' za ucasti nejlepsich danskych hercu soucastnosti.
Ajťáci (2006) (seriál)
I love Willis I love Willis....everybody loves Willis
Alenka v říši divů (2010)
50%
Alpha Dog (2006)
Fuck you!! You Fucking Fuck!! Justin Timberlake mile prekvapil. Mrazivý závěr a slovo FUCK v každé větě co chcete víc_? 3,5*
Amadeus (1984)
Naprosto brilantni ani neni potreba nic vic rikat. Milos Forman je pan reziser a tento film patri do zlateho fondu snimku, ktere proste musite videt a Milosovi F. zajistili velkou slavau a uznani za morem.
Anděl zkázy (1962)
Davam 4* ale musim si nechat tohle dilo rozlezet v hlave. Po te se vratim a napisu poradny komentar.
Antikrist (2009)
44. MFF Karlovy Vary