Recenze (150)
To se vysvětlí, soudruzi! - Copak je to za veksláka (2024) (epizoda)
Ja furt neviiiim 😅
Beckham - Červená karta (2023) (epizoda)
Nadhera.. dostal jsem presne to, co jsem si pral 🙏
Beckham - Výkop (2023) (epizoda)
Dalo by se rici, ze pro me - jakozto fanouska united od roku 98, kdy jsem mel Davidovi plakaty vylepene po pokoji, kdy jsem se snazil kopat primaky presne tim stylem jako on, a kdy jsem z ms ve Francii videl naprosto vsechny zapasy - bude tenhle dokument jako seslanim z nebes - lec i pres vsechny pozitiva, kterymi jsou uzasne dobove zabery, prostor pro spoustu legend MU ci super kamera - me "Beckham" zatim nerozsekal tak, jak bych cekal.. a vlastne nevim proc. Uvidime dale.
Koruna - Dis-moi oui (2023) (epizoda)
Uzasna epizoda.. neuveritelna... presna.. 🙏
Kukačky - Epizoda 1 (2023) (epizoda)
Tohle je vazne tak hezky, spravne pomaly a citlivy serial.. za me vstup do 2.serie super..
Kukačky - Epizoda 6 (2023) (epizoda)
Zatim nejlepsi dil 2.serie, vsichni hraji jak o zivot, od kluku az po Kostku se Svormovou.. skvele.
Oktopus - Škaredá středa (2023) (epizoda)
Zatim jasne nejlepsi dil. Melo to logiku, scenar fajn, hlasky taky ok.. a k tomu osvezujici filmarske vychytavky (scena s vyslechem ragbistu).. za me takhle super. A taky v tomhle pripade nechapu negativni komenty. Oproti prvnim dvema dilum vyrazny posun.
Život na naší planetě - 1. kapitola: Pravidla života (2023) (epizoda)
Hezky udelane, ale zatim je to pate pres devate..
Monstrum (2022) (seriál)
Po shlednuti dokumentu "Rozhovory se zabijakem: Jeffrey Dahmer" snizuji na 3 hvezdy. Dokumentarni styl mi sedel vice..
Pozadí událostí - Pozadí událostí (2022) (epizoda)
Za me fakt zatim hodne hloupy.. chjo. Heeej, a neni tam malo gayu? A proc to nema duhovy titulky? A proc se tam jeste nenechal nikdo preoperovat? Jo to se mozna jeste dozvime v dalsich dilech, ze Katarzia byla puvodne ON.. A taky vic tech vulgarit prosim a vic sexu.. At maji vsichni ten nedelni vecer dokonale vyzivny. Diky. P.S. Fakt divna doba..