Recenze (69)
Halo - Onyx (2024) (epizoda)
Oproti minulé epizodě výrazné zlepšení ale pořád nic moc. A ten, kdo to stříhal, by zasloužil ustřihnout.....
Šógun - Sluhové dvou mistrů (2024) (epizoda)
Po prvním dílu jsem úplně nechápal ten hype... Po druhém už ho chápu... Po třetím tahám ze skříně svoji starou katanu a řvu blahem.
Svatyně (2008) (seriál)
Na tohle jsem narazil úplnou náhodou a musím říct, že vůbec nejsem zklamán. Efekty sice vypadají jako z konce devadesátek, místy je to opravdu blboučké ale jinak mě to celkem baví.
Halo - Aleria (2024) (epizoda)
Po, konečně, jednom kloudným dílu jsme se opět dočkali ukecaný, ubulený srágory... Pořád jsem se to snažil obhajovat ale po tomhle dílu by muselo přijít fakt "něco" jinak už to bude ultrasračkoidnímegaubulenásračka na věčný časy a nikdy jinak.
Aquaman a ztracené království (2023)
Jak by Wanovi řekl sám velký Arnold J. - "Tak abys věděl, tohle byla nejhorší ubulená limonáda, jakou jsem kdy musel přetrpět. Dokonce to urazilo i mou zadnici, jež se oprudila, neboť chudinka moje malá dřepěla u tak děsného puberťáckého škváru!"
Halo - Visegrad (2024) (epizoda)
Fakt nevím hele... Nemůžu si pomoct ale vůbec se do týhle řady nemůžu nějak zabrat. Nebaví mě to a tahle epizoda byla zatím absolutně nejslabší.
Transformers (2007)
První transformeři (a možná ještě i druzí) mají v mém malém nerdovské srdéčku vyhrazené speciální místečko a vždycky tam zůstanou. Rád si je kdykoliv pustím znovu :)
Rebel Moon: První část – Zrozená z ohně (2023)
Jedna hvězda za efekty a druhá za soundtrack.... Jinak trapná vykrádačka Warhammeru a Star Wars (jdu si spravit chuť devítkou...). Absolutně nezajímavá hlavní postava, vedlejší taky o ničem. Dialogy jak z Kelišky a Paviána. No jako dost nic moc.
Tři přání pro Popelku (2021)
Správně by se to mělo jmenovat Aladin a LGBT družiníci....
Loki - 1893 (2023) (epizoda)
Pokud si vzpomínám, tak jiné díly Lokiho jsem zatím nehodnotil ale tenhle díl byl prostě sračka... Sylvie mě začíná vyloženě s*át.