Poslední recenze (6)
Ahsoka (2023) (seriál)
Nejak jsem si nedokázal najít cestu k hlavním postavám. Lehce Ahaoka a Syndulla. Co se týče záporáků, to zase jo. Ale to je vlastně v pohodě. Vždycky jsem v SW měl rád impérium. Na Thrawna jsem se těšil a ten mě nezklamal. Sice jsem neviděl rebels, ale četl jsem Thrawna od Timothy Zahna a přijde mi že ten je přesně takový jako v knížce. Ale co ty konce? Ty mě vždycky u posledních SW seriálů zklamou. Stejně jako u Bobba, tak tady. Nějak mě vadí, že se z hrdinů dělá polobožstvo a je úplně jedno kolik stormzombie, ee pardon, stormtrooperů proti nim stojí, Je úplně jedno jakou silou na ně pálíte. Co se týče čarodějnic a stormzombie, tak tady si myslím, že bez toho bych se asi obešel.
Doba ledová: Dobrodružství s Buckem Wildem (2022)
Bejt tam Scrat, mohly to bejt tři hvězdy. Na jedno kliknutí s dětma asi fajn, ale vracet se, jako k jiným dílům doby ledové, určitě nebudu.
Pixely (2015)
Abych doplnil svoje hodnocení, podle mě je to tak na 2 a půl. Tři prostě s čistým svědomím dát nemůžu, i když je mi vlastně líto že to má tak "málo". Je to taková jednorázovka, kterou už asi znova vidět nechci, ledaže by existovalo tlačítko reset, pro vymazání toho že jsem to už viděl. Ten nápad neni úplně špatnej, občas se i člověk zasměje. Sandlerovi se docela povedlo vymanit se z rolí úplnejch pitomců a kupodivu mi v tomhle filmu nevadil, jako v plno jiných. Sečteno podtrženo, oddycháček na jedno zkouknutí dobrý. Žádná sláva ale neurazí.