Recenze (122)
Vyšinutý (2020)
Nelogická zlátanina, ktorú drží nad vodou správne psychopatický Crowe.
Co jsme komu všichni udělali? (2022)
Niekde medzi jednotkou a dvojkou. Tento krát sa zápletka točí okolo zoznamovania sa rodičov neviest a rodičov zaťov. Nedá sa už hovoriť o salvách smiechu, ale vtipných momentov je stále dosť, takže necelá hodina a pol príjemne utečie. P.S.: Elektrické hyeny sú topka :-)
Weird: The Al Yankovic Story (2022)
Spočiatku sľubne sa vyvíjajúci (akože) autobiografický film sa s nástupom hlavnej ženskej postavy zmení na bizarný psycho úlet, zaklincovaný záverečnou "akčnou" scénou. Radcliffe ale 100 percentný a opäť dokazuje, že z neho rastie veľký herec.
Melancholie (2011)
Vizuálne a hudobne podmanivé, myšlienkovo rozpačité a úvodná svadobná scéna volá po strihačovi :-)
Pokušitel (2016)
LGBT agitka ako vyšitá, ktorá ale danú tému podáva s citom a príjemne civilne. Väčšie dejové zvraty, či vyhrotenejší konflikt však vo filme nečakajte, všetko prebieha v už dopredu odhadnuteľnom duchu. Ústredné duo sympatické a presvedčivé, ich "inakosť" som im veril.
Sully: Zázrak na řece Hudson (2016)
Pre mňa najslabší Eastwoodov film za posledných pár rokov. Každý, kto v roku 2009 sledoval správy, poznal príbeh letu 1549 a tak mu už film samotný nemal veľmi čo ponúknuť. Vydarená sekvencia núdzového prístatia na rieke Hudson, príjemne civilné Hanksovo herectvo a striedma stopáž sú najväčšie klady filmu. Všetko ostatné nuda.
Dangal (2016)
Jednoznačne plná päťbodová paľba. Viem, že Bollywood produkuje dobré filmy, ale táto rodinná freska o láske k športu, rodine a o tom, čo všetko sme schpní obetovať na ceste za svojim snom je priam návodom, ako natočiť kvalitný (nielen) životopisný film. Pre tých čo film nevideli malá rada - nedajte sa odradiť stopážou, stojí to za to!
Atomic Blonde: Bez lítosti (2017)
Pri tomto filme určite treba vyzdvihnúť akčné scény, tie sú až nepríjemne naturalistické a divák doslova fyzicky cíti každý úder. Trefa do čierneho bolo obsadenie Charlize Theron do úlohy titulnej hrdinky - je sexy, je nebezpečná a divák jej to zožerie aj s navijakom. Pochváliť treba aj Jamesa MacAvoya, ten si strihol slušného hajzlíka. O poznanie horšie je na tom scenár - hra s divákom, kto je nakoniec dobrý a kto zlý, kto pre koho robí a na koho strane stojí, vyznieva vo finále, ktoré malo vyznieť prekvapivo, až vykonštruovane a zbytočne. Vzhľadom na to, že predlohou pre film bol komiks, sa to ale dá prepáčiť. Vo výsledku je Atomic Blonde slušná akčná jazda, ktorá určite patrí k tomu lepšiemu vo svojom žánri.
Útok na Bílý dům (2013)
Ďalšia bejkovina od Emmericha, alebo aj Deň nezávislosti v menšom merítku. Akurát planétu nahradil Biely dom a zákerných emzákov teroristi. Nechýba ani statočný prezident, ešte statočnejší vojak, ani romantická linka, v tomto prípade dcéra - otec. Ako sa to celé skončí je jasné už dopredu, preto jediné, čo stále dokáže zaujať, sú scény deštrukcie. Tatum nevýrazný, zato Woods-ov zákerák (klasicky) ukážkový.
Jesus Christ Superstar (1973)
Pre mňa najlepší muzikál, nielen z rokov 70.-tych. Výborné songy, trefne obsadený predstaviteľ Ježiša a k tomu neortodoxná hippie štylizácia, robia z JCHS jeden z naj muzikálov.