Recenze (43)
John Wick 2 (2017)
Takhle hodne jsem se v kine uz dlouho nenudil. Totalne zadna dejova linka, nula humoru, pouze nekonecna tezkopadna akce s nesmrtelny Wickem v hlavni roli. Velke zklamani.
Stranger Things (2016) (seriál)
Uz dlouho jsem si tak moc nepral, at neni konec! Uplna spicka po vsech strankach. Prosim vice takovych jednohubek.
Sicario: Nájemný vrah (2015)
Po dlouhe dobe pekne v kine a jsem rad, ze zrovna na tuhle libovku. Hned od zacatku me do kresla zarazila suprova hudba. V prubehu filmu jsem se citil stejne zmatene jako Emily, ale vubec mi to nevadilo. Velice napinave a svizne sceny strida usi-rvouci, uklidnujici "ticho" a clovek jen ceka, kdy se opet svezeme do ulic hrmouciho Ciudad Juarez. Kameraman si dava zalezet na gradaci scenerie a vtahuje vas do centra deni peclivym casovanim. Ackoliv nejsem zarytym fanouskem akcnich scen, tady mi to vubec nevadilo, ba naopak. Vydarene po vsech strankach, jedine drobne zklamani snad jen nedostatek syrovosti a "kontaktu s kartelem" ve stredni az pozdni casti filmu - po prvnich 15 minutach jsem ocekaval vic urezanych hlav a potetovanych mexikancu :)
Temný rytíř povstal (2012)
Postupne dusici se dozvuk dvojky, ktery neprekvapi ale bavi.
Harry Potter a Relikvie smrti - část 2 (2011)
Díky své "starší sestřičce" literární předloze a díky slabosti pro Emmu a britský akcent a neposlední řadě díky pro mě dostatku silných, emočních scén - určitě by bylo možné s předlohou naložit i 1000 jinými způsoby, ale mě tento blocbuster prostě bavil a každopádně to je srdcovka.
Nevinnost (2011)
3,5
Prokletý ostrov (2010)
So...which would be worse, huh?....
Andělé a démoni (2009)
3,5 - ocekavani velke, nakonec spise zklamani...tak dlouho jsem si tento kousek odkladal, az jsem se asi i nakazil temi spatnymi recenzemi, na ktere jsem narazel kazdopadne od zacatku na me pusobi Andele a demoni moc kycovite a 'pro-masove' ...bohuzel nenaplnuje potencial ktery ma a i pres vsechno to nadherne prostredi a naboj, ktery jistojiste nabizi, zustanou na konci jen smisene pocity a po par dnech vymizi z pameti...
Báječný svět shopaholiků (2009)
Tak jsem se vydal jednou v patek do kina, abych udelal pritelkyni radost, tak jsme zasli prave na tohle. Zla zkusenost doprovazena atmosferou smejicich se britskych pubertacek xD Musim priznat, ze jsem se parkrat zasmal, ale spise tomu, cemu se dokazou predevsim slecny smat :D Film, kt. si spousta zastupkyn nezneho pohlavi naramne uzije a u kt. "my muzi" budeme dost casto obracet oci v sloup :) Ale je pravda, ze jsem nic necekal, takze me ani nic nezklamalo:) takze 2* za pokus o zabaveni :)
Komici (2009)
je to sice o nicem, ale clovek se nekterym gagum proste zasmeje a ja se rozhodne nenudil, takze pro me tenhle film splnil co jsem od nej cekal.