Recenze (265)
Sicario 2: Soldado (2018)
Je týždeň po zhliadnutí a z filmu si už nepamätám skoro nič... Ale viem, že ma to bavilo, aj keď som sa pozastavoval nad logickými chybami (teleport v čase a priestore už je asi reálna vec) 5.9/10
King Kong (2005)
Verziu z r. 1933 som nevidel, no pri tejto som sa ani chvíľu nenudil, technicky aj vizuálne je to bezchybné a u mňa to má aj mnoho zapamätateľných scén, kvôli ktorým si to znovu rád pozriem 9/10
Nákaza (2011)
Krásna ukážka veľmi empatického "čo-by-keby..." filmu, ktorá sa na možnosť globálnej katastrofy pozerá z viacerých uhlov, z ktorých žiadny nemožno označiť za viac či menej dôležitý či atraktívny 10/10
Stockholmský syndrom (2020) (TV film)
Kvalitný český krimi(triler), ktorému k dokonalosti chýbala za mňa už len kratšia stopáž, časom ma prestalo bavit sledovať neustále snahy zločincov dostať sa ku Kláre 6.5/10
Na nože (2019)
Veľmi inteligentná komédia zakamuflážovaná ako detektívka, ktorej som to všetko zožral aj s navijakom. Viem, že to hovorím pri skoro každom filme, no to obsadenie tu je fakt hviezdne. Najviac ma bavila postava Toni Collette. Technicky tiež vypiplané do najmenšieho detailu 10/10
Tísňové volání (2018)
Film s jedným (bravúrnym) hercom a dvomi miestnosťami, ktorý vás aj tak nenechá rozmýšľať nad iným. Nechá však vašu fantáziu vytvárať atmosféru a miesto deja, vďaka čomu z toho podľa vašich prianí vznikne krimi či triler 10/10
Věrní nevěrní (2018)
Nie, že by som sa pri tom vyslovene nudil, no aj tých 75 minút mi prišlo ako dve hodiny a námet mi prišiel vhodný skôr pre divadlo než pre film. Herecké výkony nepochybne famózne 5/10
Králíček Jojo (2019)
Bolo to presne to, čo som očakával, no až takéto dobré som to nečakal. Filmu naozaj nemám čo vytknúť, možno až na menšie zaváhanie v strede filmu, keď som si želal, nech už sme späť v tom absurdnom svete. Je to však ozaj len drobný problém, ktorý mi na celkovom dojme z filmu skoro nič neubral a môžem tak s kľudom tvrdiť, že Taika (spolu so všetkými hercami) z toho vyťažil maximum 9.8/10
Bokovka (2004)
Tak toto nebola moja šálka kávy. Či skôr pohár vína? V každom prípade ma to nudilo a pri každom "vtipe" mi bolo trápne 4/10
Šťastný nový rok (2019)
Veľmi vtipná, pohodová Vianočná komédia, ktorej nejde o nič iné ako pobaviť a to sa jej darí, najmä vďaka veľmi talentovanému hereckému obsadeniu. Až sa sám seba niekedy pýtam, či máme na Slovensku aj iných hercov... 6.7/10