Oblíbené seriály (7)
Naruto: Šippúden (2007)
Ten kdo má negativní názor je asi bezcitný nevzdělaný primát. Naruto bylo vždy mé dětství, Shippuden byl opravdu příběhově nejlepší anime, které kdy vyšlo. Ne-li jednou mi ukápla slzička. Fakt se těším, až se pořádně rozjede Boruto. 100/10
Dr. House (2004)
Seriál plný sarkazmu a skvělého humoru. House je prostě frajer, ty jeho skvělé narážky a žerty mě nikdy neomrzí. Do dnes na ně vzpomínám! 5/5
Ajťáci (2006)
Už jsem viděl světlo na konci tunelu, málem jsem se uřechtal smíchy. Tenhle seriál je prostě nejlepší a vždy nejlepší bude. Dal bych svoji ledvinu za pokračování. 10/5
Perníkový táta (2008)
Lovci duchů (2005)
První 4 série jsem to bral jako takovou menší oddychovku, na kterou se rád večer kouknu, ale potom se to tak neskutečně rozjelo. WOAH!! Už se nebojím, že pod postelí čeká bubák, protože to místo, je celé zaplněné solí. Jestli hledáte nějaké to super fantasy, které zahrnuje humor, akci, napětí, tak určitě mrkněte na Supernatural. Nemůžu si pomoct, ale tak kurevsky moc chci tu Impalu! Nemáte někdo? Nabízím ledvinu.