Poslední recenze (95)
Čas (2021)
Bol pre mna vzdy zvlastny, ale dnes ma unudil. Nie zly pocin, ale ...
Krotitelé duchů: Odkaz (2021)
Mam 40, niesom na teenage veci, ale toto bol skvely "kambek" Krotitelov duchov... Pekne krasne aj s povodnymi hrdinmi na zaver aj s tym "take it easy" stylom v prvej casti filmu... Mne sa to pacilo dost v tejto zanrovke... Premyslam, ci aj povodnym Ghost Busters som dal 4. Som zvedavy, co dalej. Ja by som bol za.
Česká spojka (2002)
Dobra akcna oddychovka a vdaka Chris Rockovi aj solidne zabavna.