Recenze (1 431)
Masaryk (2016)
Ještě že ČT má oba díly dalších pár dní na netu. 1. i 2. díl : 5 hvězd a 85 % . Výstižný komentář - VIZ Malarkey .
Domek z karet - 43. kapitola (2016) (epizoda)
Pořád výborný : 5 * a tentokrát víc - 93 % ...... .
Domek z karet - 42. kapitola (2016) (epizoda)
Famózní jako vždy : 5 * a 92 % .
Díky za každé nové ráno (1994)
Česká komediální klasika : 5 * a 85 % . P. S. : rodina H.Pawlowské se v reálu jmenují Kločurakovi - její strýc nebo prastrýc byl za 1. a hlavně za 2.republiky významným politikem na Podkarpatské Rusi/Karpatské Ukrajině ...... .
Dabing Street - Ceny Františka Filipovského (2018) (epizoda)
Moc moc dobrý - tento díl byl "jedlej" : 5 hvězd a 80 % . Tenhle seriál buď nadchne nebo vzbudí odpor, podle toho jestli je divák fanouškem specifického humoru P. Zelenky nebo ne ..... .
Rudí prezidenti - Sjednotitel ve strachu - Klement Gottwald (2018) (epizoda)
Jednoznačně 5 * a 89 % .
Lovci pokladů (2004)
Pěkně natočená dobrodružná oddechovka : 4 * a 67 % .
České století - Veliké bourání (1918) (2013) (epizoda)
M.Huba je coby T.G.Masaryk famózní : 5 * a 95 % . Rozesmály mě výtky, že TGM(nar.1850) hraje Slovák : otec T.Masaryka byl Slovák a matka jihomoravská Němka z oblasti Židlochovic/Hustopečí ..... :-) .
České století - Den po Mnichovu (1938) (2013) (epizoda)
Jednoznačně 5, spíš 6 hvězd a 95 % . Vynikající je D. Landa coby E. Moravec. Ten po kapitulaci/přijetí Mnichovské dohody(30.9.1938) otočil o 180 stupňů a už za krátké existence tzv.druhé republiky(1.října 1938 - 15.března 1939) se stal nejhorlivějším prosazovatelem co nejužší spolupráce s nacisty. Příznačně se 5.května 1945 zastřelil po vypuknutí povstání v Praze .... .
České století - Kulka pro Heydricha (1941) (2013) (epizoda)
Velmi, velmi dobrý : 4 - 4,5 hvězdy a 70 % (přeci jen je čistě hraný film vždycky lepší než poloviční doku-drama, což je tenhle film taky) ..... .