Recenze (65)
The Beekeeper (2024)
Hrozné béčko. Nejlepší herecký výkon předvedl Jason, ale dá se vůbec mluvit o herectví, když 99% bylo prostě jen mlácení ostatních?
Madam Web (2024)
Pokud půjdete na marvelovku, spousta efektů, boje atd. asi budete zklamáni. Tady jsou všechny efekty spíš dělány tak, aby nebyly vidět. Já tento konkrétní komiks neznal a tak jsem ani nevěděl, co čekat. Dostal jsem fajn úvodní film představující hrdinku s, na marvelovku, celkem slušným příběhem.
Rebel Moon: První část – Zrozená z ohně (2023)
Efekty OK, nic extra ale asi to nejlepší na tomto filmu. Herecké výkony byly vyloženě béčkové, ale co by člověk chtěl s hloupým scénářem. Věci se dějí z ničeho nic, bylo to jako koukat na Kameňák. Prostě slepenec jednotlivých skečů, kterému chybělo něco, co by to drželo po hromadě.
Blue Beetle (2023)
To byla teba blbost. Přirovnal bych to asi ke Spy Kids.
Jurský svět: Nadvláda (2022)
V podstatě furt to samé. Pokud člověk viděl první Jurský park, tak na tohle nemusí koukat.
Part-Time Girlfriend (2021)
Celé to je takové jiné. Divné, zmatené. Občas jako by někdo přeskočil pět minut stopáže a příběh pokračuje dál. Ta hraná asijská kinematografie je prostě divná.
Resident Evil: Raccoon City (2021)
Na to jak mámo je v tom hereckého umění, tak by člověk očekával, že těch pár scén, kde je ho vážně třeba párkrát přetočí... No děs a hrůza, dokud se něco děje je to jakž takž, ale jak začnou mluvit... i Milla v předchozích RE předvedla lepší výkon.
Shang-Chi a legenda o deseti prstenech (2021)
Dobrý popcorn, jako vždy od Marvelu, ale proč musí vždy přidávat nějaké deme**ní postavy ala Jar Jar Binks. To bez toho fakt nejde?!
Rychle a zběsile 9 (2021)
Fakt nechápu, jak se to mohlo celé takhle zvrtnout. Tohle nemá s F&F nic společného. Celá série má jediný dobrý díl, tento to fakt není.
Slečna závodník (2020)
Pohodový film pro zlepšení nálady. V hlavní roli strašně optimistická dívka. Celé je to o tom, jak se snaží probojovat k vítězství a film to dokáže vlastně bez nějakého podstatného záporáka.