Poslední recenze (4)
Ulice (2005) (seriál)
Kdyby to nebylo tak dlouuuuuuhhhhhhhhhhhýýýýýýýýýýýýýý a nudný, tak bych tam i tu jednu hvězdičku našel, ale takhle? Ani za opravdovýho ježíška.
Hotel Lolita (2004) (seriál)
Asi tenkrát nešel internet, když jsem na to koukal. :D
RedNews (2012) (pořad)
No aspoň ty kozy, no. Jinak jsem se toho moc nedozvěděl. :D Ale to asi účelem nebylo, že ne? :)