Poslední recenze (55)
Sirotčinec (2007)
Konečne nějaky klasický chytrý horůrek a ne z asie
Blade: Trinity (2004)
Ta to jsem nečekal jak zakončí serii :-(
Zohan: Krycí jméno Kadeřník (2008)
Fak se mě to nelíbylo taková trapárna. Jednu za linku na teroristi