Recenze (173)
Alois Nebel (2011)
Na Nebela jsem se moc těšil, ale byl jsem rozčarován. Místy opravdu nudné (ale tak na mne působila i samotná komiksová předloha - omlouvám se tímto všem fanouškům). Herecké obsazení sice skvostné - Trojana, Krobota, Rodena, nebo Švehlíka pokládám za nejlepší české herce, ale to samo o sobě bohužel nestačilo. Velice slabý scénář. --- Mé hodnocení: 60%. --- Viděno: (14.10.2011 - CS Anděl).
Amélie z Montmartru (2001)
Pro mě je tento film srdcová záležitost. Jediný film, kterému bych dal 100%. Nemám co bych mu vytknul. Je to pastva pro oči - vizuálně a barevně naprosto přesně sladěný. Krásná a jednoduše geniální hudba (Yann Tiersen) navíc tento snímek povznáší o další stupínek nahoru. Mrzí mě, že jsem neměl tu možnost vidět tento film na velkém plátně. (hodnocení: 100%).
Antikrist (2009)
Mé hodnocení: 87%. --- Viděno: (08.07.2009 - 44. MFF KV/Thermal - Velký sál).
Atlas mraků (2012)
(1. projekce / 22.11.2012 - půlnoční premiéra / BIO OKO): Opravdu neobyčejný film! - Jdu kupovat knihu a pak musím na další projekci. Zážitek musí ve mě ještě uzrát a musím to všechno vstřebat. Některé scény musí brát člověk trochu i s nadhledem a pak se to bude líbit moc. Velké uznání maskérům k tomu co dokázali. Některým kritikům se nelíbilo, že herci hrají více postav najednou, ale dle mého názoru to bylo nutné a dopadlo to skvěle. Mé hodnocení: 85% - - - - S časovým odstupem mé hodnocení: 90%. - - - - (2. projekce / 01.12.2012 / Premiere cinemas Hostivař): Po přečtené knize a druhé projekci musím uznat, že je to výjimečné dílo! Zapůsobilo to na mne mnohem silněji než když jsem to viděl poprvé. Tentokrát jsem si všímal i některých detailů, které jsem pochopil až díky knize, nebo mi poprvé unikly. Mnohem více jsem si užíval i technickou stránku filmu - režii, skvělý střih a opravdu dokonale zkomponovanou filmovou hudbu! (soundtrack si pouštím pořád dokola). Mé hodnocení (po 2. projekci): 100% (film), 100% (kniha), 100% (soundtrack).
Avatar (2009)
Mé hodnocení: 95%. --- Viděno: (19.12.2009 - V.C. Anděl; 24.05.2010 - IMAX).
Bez doteku (2013)
První třetina filmu mě docela zaujala a také "snové scény" ovšem jako celek to na mě působilo jako lehce podprůměrný snímek. Třetí hvězdička je za odvahu točit takové projekty. Každý pokus se cení a třeba se jednou něco kvalitního a výjimečného urodí. Mé hodnocení: 59%. Viděno: 17.03.2013 (Febiofest / porotce).
Bota (2014)
Téměř celý příběh se odehrává v jednom malém baru na naprosto nehostinném místě, kde všude okolo vidíme vysušené bažiny a někde v dálce se rýsuje šedivé sídliště. Tak pomalé plynutí děje a nezajímavé, utahané scény, jsem už dlouho neviděl. Odpověď hlavní hrdinky, barmanky Juli, na otázku jak může žít bez mobilu a co dělá v případě, že se něco vážného stane, byla, že "tady se nic neděje" a tato její odpověď přesně vystihovala i pocit z celého filmu. Několik desítek minut filmu vyplnilo zásobování ovocem a zeleninou, či doplňování nápojů do lednice, podobně nekonečně působily i záběry jízdy na kole Juli. Filmu moc nepomohly ani dramatické momenty v posledních deseti minutách filmu. Novinářská projekce se konala v téměř prázdném sále a to jich ještě v polovině filmu většina odešla. Mé hodnocení: 35%. MFF KV.
Bůh masakru (2011)
Úžasný herecký koncert na minimálním prostoru. Mé hodnocení: 80%.
Cesta do pravěku (1955)
Moje srdcová záležitost. Na dobu svého vzniku - rok 1955 - naprosto neskutečné trikové efekty, které ve výsledku vypadají i po letech skvěle a věrohodně. Nemohl jsem se toho filmu nabažit a viděl jsem ho nesčetněkrát. Mé hodnocení: 98%
Coco Chanel (2009)
Poprvé jsem v kině usnul.. Promiň Audrey. Mé hodnocení: 50%.