Recenze (47)
Halloween (2018)
Začátek super, zbytek kaše z hoven.
Tomb Raider (2018)
Bolest očí.
Winchester: Sídlo démonů (2018)
Celkově průměrnej horor a konec byl otravně nudnej a trapnej.
Star Wars: Poslední z Jediů (2017)
Nejsem fanoušek Star Wars, ale kdybych jím byl, tak bych se za tuhle píčovinu styděl a asi bych spáchal atentát na svojí sbírku vesmírnejch lodiček.
The End of the F***ing World (2017) (seriál)
Best shit
Angry Birds ve filmu (2016)
Krásně zakombinované narážky na islam a imigranty. Mě osobně se to líbilo. Hlavní hrdina dost sympatický.
Ben Hur (2016)
100% cancer. Myslím , že do zítra umřu na zástavu srdce .
Hacksaw Ridge: Zrození hrdiny (2016)
Konečně je tu po dlouhý době originální válečňák. Některý scény byly trochu přitažený za vlasy, ale to mi vůbec nevadilo, protože všechno ostatní bylo super! A mimochodem velký respekt Desmondu Dossovi za jeho činy ve válce.
Já, kocour (2016)
Cancer 0/5
Mělčiny (2016)
Za toho racka dám jednu hvězdičku.