Recenze (70)
Anomalisa (2015)
Depresia a schyzofrénia číha na každom kroku.
Apokalypsa (1979)
Nie apokalypsa, ale psychadelická odysea s prazvláštnou hudbou, farebným dymom a tými najväčšími peklami a paradoxami vojny.
Argo (2012)
Nikdy v živote som nemal vačšiu radosť z úspešného odletu lietadla ako pri tomto filme. Strhujúce napätie, brilantný strih a neuveriteľný pocit stiesnenosti. Teraz už chápem tie Glóby.
Ashby (2015)
Pre mňa skvelé, možno tomu chýbal trošku akčnejší spád. Stále sa neprestávam diviť ako ma fascinujú tieto nezávislácke teeneagerské schýzy. A ich lásky.
Až vyjde měsíc (2012)
Pane Bože, prečo som len nešiel ku skautom?
Behaving Badly (2014)
Tento film sa dá opísať len jedným slovom a to PREPNUTÝ! Od hercov, scény až po šialený strih.
Birdman (2014)
Dokonalá "jíííííízda"! Tento film ma neprestáva fascinovať ani po druhom zhliadnutí. Neopísateľná kamera, mesto ktoré milujem, Emma Stone... Kto nenavštívil Broadway, nepochopí :)
Bláznovství (2008)
Neskutočný chillout do ktorého vás film ponorí! A tá kamera. Slnečný NYC počac 90-tych rokov zaplavený pubertálnou depresiou. Pláž, rap, ničnerobenie. Nikdy neverte ľuďom, ktorý nemajú radi psov.
Bling Ring: Jako VIPky (2013)
Veľmi lacný gýč, tak ako celý životný štýl týchto pseudo-celebrít.
Bojovník (2015)
Pane Bože Jakeeeeee! Niečo tak ploché, milučké a neprekvapivé som fakt nečakal! Not so phenomenaaaal :-/