J*A*S*M

J*A*S*M

Jakub Smutný

okres České Budějovice

Twitter: jasm

1756 bodů

Moje komentáře

od nejnovějšíchpodle abecedypodle hodnocenípodle roku vzniku filmu
<< předchozí 1 2 3 4 28 54 81 107
    • 6.5.2021  15:55

    Hm, natočené pořád skvěle, ale asi budu mít zásadní problém fandit tomuhle typu postavy, kterou hraje Justin Theroux. Tyhle sobecké alternativní radikály, kteří pro svoje pomatené ideály ohrožujou všechny kolem, bych mlátil lopatou po hlavě. Snad pomůže bližší odhalení jeho minulosti.

    • 23.4.2021  16:50

    Docela šaškárna teda. A tím vtipnější, čím víc se snaží tvářit vážně / drsně / osudově. Když si ty strašně zahrané postavy ve srandovních oblečcích začnou dávat do tlamy, tak to sledovat jde - tři hvězdy tedy chápu jako přilepšení v situaci, kdy moc velkých filmů stále ještě nevychází. Nicméně na nějakou vymazlenou choreografii soubojů zapomeňte, přišlo mi to dost obyčejné. Kdyby se toho ujal třeba Gareth Evans, bylo by to jinde.

    • 22.4.2021  18:47
    Like House (TV pořad) (2021)
    *

    Nebudu tu lacině hejtit jednotlivé účastníky - v tom, co na sociálních sítích dělají, jsou evidentně úspěšní, a tak budiž jim to přáno. Navíc minimálně někteří z nich by mohli být v reálu i docela sympatičtí. Spíš bych se pozastavil nad tím, jak debilně to Prima uchopila. Jednoznačně to chtělo rozmanitější skupinku lidí. Tahle sedmička se evidentně zná a funguje více méně kamarádsky i mimo vilu. Jsou si zkrátka podobní a zaměnitelní. Kdyby tam - pokud bychom zůstali na TikToku - byli třeba beztrika, klukskamenim anebo anet_vitk, bylo by to zásadně zajímavější. Druhý nepochopitelný rozhodnutí je využití úplně normálního baráku někde v Berouně, přičemž televizní štáb je tam evidentně celou dobu s nima. Oproti VyVoleným nebo Big Brotherovi je pak úplně očividný, jak se ti účinkující v přítomnosti štábu nechovají přirozeně. Od Like Housu se tím pádem zkrátka nedá čekat žádnej přirozenej konflikt, nic zajímavýho, co by člověk v tomhle typu TV show očekával. A třetí věc je totální dramaturgická bezradnost. Možná předčasné hodnotit po dvou dílech (ale upřímně - víc jich asi neuvidím), ale co to jako má znamenat, ty úplně basic "úkoly" a lajkování a dislajkování "jen tak". V těch dílech se vlastně vůbec nic nestalo. Z tohodle se víc než křečovité, nervózní a neupřímné tajtrlíkování party kamarádů před televizním štábem nevykřeše. Edit: OK, tak beru zpět, oni se tam dokážou na nože vyhrotit i v tomhle složení a kvůli prkotinám. V tomhle ohledu teda nakonec občas docela sranda a sympatie a nesympatie se přelejvaj.

    • 10.4.2021  23:26
    Oni (TV seriál) (2021)
    *****

    Nadšenej, bezprostředně po zhlídnutí poslední části, jsem se mrknul na Rotten Tomatoes, co o tomhle zbrusu novým hororovým masterpiecu píšou kritici i audience. A to je teda přehlídka demence na všech frontách. Bílejm kreténům vadí, že je to další film/seriál o rasismu, černejm kreténům vadí, že to zneužívá "black trauma" k žánrové zábavě (a že většina najatých režisérů si dovolila nebýt černá), a profesionálním kritikům vadí, že je to spíš plnotučná žánrovka než hloubavý sociální komentář. Svět se v prdel obrátil. Držte huby, proboha, a užijte si skvostně natočenou hororovou show. Protože přesně to THEM je. Drsná, nelítostná, ostrá, nepříjemná a děsivá. Co do scénáře bych mohl mít dílčí výtky (třeba dějová linka Betts v závěru dost divně uhne), ale množství režijních nápadů a odzbrojující technická stránka to drží bezpečně nad vodou. Jedna z nejlepších žánrových věcí za poslední roky.

    • 9.4.2021  18:16
    Held (2020)
    ***

    Tyjo, jaká škoda, že si tenhle námět / koncept nevzal pod křídla nějakej režijní žánrovej vizonář, ale dva týpci, co předtím natočili pouze Šibenici (a Šibenici II). Ti to nepřekvapivě pojali moc školácky. Dodat tomu víc stylu, psychologické hloubky a hladit diváka víc proti srsti, mohli jsme mít co dočinění s peckou z ranku Get Out. A to nepřehánim - ačkoli se ten film většinu stopáže tváří jen jako jakejsi výlet o patnáct let zpátky, do časů hororového torture porn, kdy různí psychopati drželi z roztodivných důvodů hrdiny v uzavřených prostorách a nutili je pod hrozbou násilí plnit úkoly, nakonec se z toho vyklube cosi zajímavějšího a v jádru chytřejšího. Jen to zkrátka není dotažené, potenciál byl mnohem vyšší. I tak je to ale po celou dobu bez problémů sledovatelné. Hodnocení mezi třemi a čtyřmi.

    • 9.4.2021  16:14

    Mimořádně nevkusná superhrdinská komedie, ale pokud jste ochotní / schopní naladit se na tenhle velmi trapný styl humoru, částečně to funguje. Ostatně obě herečky v hlavních rolích jsou obecně řečeno talentované, takže umí ty fóry podat jakž takž funkčně, ačkoli se to celé blíží k hranici demence. Zdola.

    • 9.4.2021  08:42

    Výbornej Radu Jude pokračuje ve šlépějích svého předchozího snímku „Je mi jedno, že se zapíšeme do dějin jako barbaři“ a znovu tvrdě nakládá rumunské společnosti (a stejně jako v barbarech opět zamrazí, nakolik se dá většina viděného vztáhnout i na českou realitu). Ten film je v podstatě o tom, jak morálně ploší lidí, kterých je - alespoň podle Judeho - v postkomunistickém Rumunsku většina, nejsou absolutně mentálně schopní odlišit dobré od zlého a důležité od nedůležitého. A fungují podle formální morálky zhruba tak z devatenáctého století. Takže ve filmu parta prudérních tupců, mj. úplatkářka, fáter, zelenej mozek z armády, rasista, homofob, popírač holocaustu, antirouškař nebo přívrženec konspiračních teorií, griluje chudáka učitelku, která si dovolila (představte si to!) se svým manželem natočit domácí sextape. Člověku se hned vybaví, jak čeští podporovatelé největšího politickýho odpadu vytrvale přehlíží největší představitelné morální bahno, ale začnou si vždy spolehlivě stěžovat na nedostatek úcty, když třeba někdo napíše, že je Zeman vlastizrádná kurva. Protože rozeznali ošklivé slovíčko, a na víc jejich morální kompas nestačí.

    • 8.4.2021  21:51
    The Power (2021)
    ****

    Poctivá britská dobová duchařina, která má určité aktuální sociální přesahy, ale primárně naštěstí nezapomíná na to, že by měl horor diváka aspoň trochu postrašit. Poloopuštěná nemocnice uprostřed Londýna v sedmdesátých letech, v době pravidelných celonočních odstávek elektrického proudu, je pro takové postrašení místem jako stvořeným. The Power se rozbíhá možná lehce pomalu, ale u té ústřední noční sekvence jsem si spokojeně vrněl. Fakt hezky natočená věc, která umí znepokojit a vyvolat mrazení. Už jsem se těšil, že to v tomhle módu vydrží až do konce, a ono bohužel ne. Závěr je tedy za mne trošku těžkopádný, na druhou stranu nabídl relativně smysluplné zakončení a celkově pozitivní dojem nezkazil.

    • 3.4.2021  10:07
    Kukačky (TV seriál) (2021)
    ****

    Naprosto výborné co do hereckých výkonů, fakt mi s těmi postavami bylo dobře - čímž lze omluvit i trochu přestřelenou délku třinácti dílů (deset by imho bohatě stačilo). Všiml jsem si, že tu pár lidí kritizuje Marka Adamczyka, což asi vyplývá z toho, že je jeho postava z té rodičovské čtyřky jednoznačně nejméně líbivá a sympatická, ale herecky je podle mne teda trefená přesně. Celej ansámbl by zasloužil nějakou společnou hereckou cenu :) Ve vyznění seriálu mě osobně ale lehce otravuje taková ta lidová dobrotivost, kterou je to prodchnuté. Ve smyslu chybovat je lidské, odpouštět božské. Sebevětší zlé věci jsou tu - s výjimkou chování arcilotra Dolanského - vždy nějak relativizovány (on to myslel dobře, anebo on je hloupej, tak nad jeho morálními prohřešky musíme přimhouřit oči). Nejvíc to bije do očí v závěru dějové linky Luboše, ale různé takové příklady lze nalézt napříč postavami. Záměr možná pěkný, ale je to naivní a odtržené od reality.

    • 31.3.2021  16:19

    Po předchozím zářezu jsem už od tohoto Monsterversa vlastně nic nečekal, ale nakonec mě Godzilla vs. Kong docela bavilo. Člověk k tomu musí přistupovat tak, že je to fantasy spektákl o přerostlých příšerách, takže jakákoli fyzika a logika jde stranou. Vizuál špičkový, souboje tentokrát mají docela šťávu ... a příběh ... ne že by mě přímo zajímal, na to jsou lidské postavy stále příliš k ničemu, ale přinesl pár překvápek, které se v trailerech nevyžvanily. Škoda linky toho černošského konspirátora a dvou teenagerů, tu bych nejradši škrtnul a řešil nějak jinak.

    • 31.3.2021  09:40

    Bohužel extrémně mrtvolná staromódní duchařina, jejíž nezáživnost mě až šokovala. Christophera Smithe mám totiž docela rád, považuju ho za nedoceněného autora malých žánrovek, s kterými zatím nedokázal úplně udělal díru do světa, ale za pozornost fanoušků jeho filmy vždycky stály. The Banishing tedy ale poměrně výrazně zklamal. Je to sice pěkně natočené - z hlediska kamery a výpravy, ale nezvládlo to ve mně vzbudit ani kapku zájmu.

    • 29.3.2021  22:10
    Honeydew (2020)
    ****

    Doslova chuťovka. Tenhle rurální horor bude mít, hádám, docela silnej rozptyl v hodnocení, a já teda budu v té výrazně spokojené části publika. Honeydew sleduje pár mladých lidí, který projíždí americkým venkovem a dostane se někam, kam se dostat neměl. Začíná to stanováním na poli a návštěvou u podivné staré dámy a končí to o dost vyhroceněji. Děj ale zas tak důležitý není, ostatně ono se tam toho stane relativně málo a celé je to protkané iracionalitou, kdy ne všechno musí nutně dávat smysl. Důležitější je vzbuzenej pocit a filmařskej styl, a ten má Honeydew dost unikátní. Určitě ne každýmu sedne, ale mne tahle lepkavá, upocená, bizarní noční můra se stopami černé komiky vtáhla a nepustila. Výtku bych mohl mít k několika momentům, v nichž je ta bizarnost tlačena možná až příliš prvoplánově, ale jsem za každej takovejhle hororovej pokus rád. Někde v zahraničních ohlasech jsem četl, že je to jako starej Hooperův Texas Chainsaw Massacre, kdyby si ho vzalo do parády studio A24. Což imho rámcově sedí.

    • 26.3.2021  19:44
    The Arbors (2020)
    *

    Panenko skákavá, slovo pomalost dostalo v tomhle nezávislým kousku novej význam. Myslím že je z mých hodnocení patrné, že mi pomalé filmy nevadí, a že za povedenou atmosféru, nosnej námět nebo nějakou zajímavou myšlenku jsem ochotnej u laciných hororových debutů nezávislých tvůrců odpustit leccos, ale tohle se prostě nedalo! Vraťte se do střižny a vyhoďte z toho alespoň čtyřicet minut, proboha. The Arbors ukazuje, že Clayton Witmer má řemeslný talent, ale ještě víc odhaluje absenci soudnosti - protože u tohodle obyčejnej divák dvě hodiny prostě nevydrží. Ty postavy tam pomalu chodí, pomalu mluví, a kdyby se tam běhalo, tak i pomalu běhaj. Je mi líto, že dávám tak nízké hodnocení, které obyčejně dávám mnohem hůř řemeslně zvládnutým věcem, ale nedá se svítit. Tohle je zkrátka neúcta k divákově času, navíc podtržená tím, že se to prodává jako creature feature žánrovka. Příšera tu sice je, ale jde o ní až v druhé řadě...

    • 26.3.2021  17:54
    Violation (2020)
    ***

    Rape and revenge tematika bývá v rámci hororu většinou zpracovávána formou exploitačních žánrových braků, rochnících si v explicitním násilí, nahotě a jen povrchně načrtnuté psychologii postav. Tvůrčí tým tohoto filmu na to jde opačně a balí téma do artového hávu. Kdo si sem půjde pro bratříčka I Spit on your Grave nebo Last House on the Left bude nepříjemně překvapen. Ten shift, co tvůrci s žánrem udělali, se mimo jiné projevuje velmi pomalým tempem, v úvodu jistou zmatečností a bohužel také velmi nesympatickými postavami. Ty jsou sice výrazně psychologicky prokreslenější, než bývá v tematicky obdobných žánrovkách běžné, ale vzhledem k tomu, že je jedna horší než druhá, to k divácké pohodě zrovna nevede. Což samozřejmě souzní s tím, o čem film vypráví, a je to racionální tvůrčí volba. Ten film se zkrátka nemá "líbit". V tomhle ohledu mise splněna. Na druhou stranu je snímek poměrně silně stylizovaný, s dlouhými poetickými záběry na přírodu a také s několika odvážnými explicitními záběry, takže pár chvil, kdy je na co koukat, tu najdou i diváci, kterým prosté psychologické drama nic neřekne. Celkově objektivně povedená věc, ale ne úplně pro mě - jsem si jist, že víckrát ji neuvidím.

    • 25.3.2021  20:29
    Vdova (2020)
    ***

    Od současných ruských hororů nikdy nic nečekám, protože v podstatě nikdy nic nedostanu. Vdova je v tomhle ohledu výjimka, jako variace na Záhadu Blair Witch mi to přišlo obstojné. Holt strašidelnej les na mě působí asi víc než jakýkoli jiný hororový prostředí, takže dejte skupině herců kameru do rukou a nechejte je pobíhat v noci po hvozdech a máte dost velkou šanci, že budu v hodnocení smířlivej. Nicméně, postavy a příběh nestojí za řeč, a finále tak nějak vyšumělo do ztracena bez pořádné gradace. Na druhou stranu plusovej bod, že tu tvůrci neposlali atmosféru do kytek skrz nějaký ohavný digitální triky, jak maj Rusáci často ve zvyku. Cekově žádnej zázrak, ale v mých očích rozhodně sympatičtější a hororově funkčnější věc než všechny ty Rusalky, Nevesty a Pikové dámy od Svjatoslava Podgajevského.

    • 23.3.2021  08:52
    Phobias (2021)
    **

    Hororová antologie o šíleném vědci, který v nějakém tajném zařízení zkoumá lidské fóbie, se ve výsledku přetavila v úplný nic. Na rozdíl od mnoho jiných povídkových filmů působí Phobias sice celkem uceleně, jako kompaktní dílo, ale k čemu to, když v něm vlastně není vůbec nic zajímavého. Před začátkem každého segmentu jsem si schválně vygooglil, čeho se ta která fóbie, podle níž je vždy jednotlivá epizodka pojmenovaná, týká ... a u většiny případů to chce teda velkou představivost, aby tam člověk nějakou spojitost viděl.

    • 23.3.2021  08:46
    Happily (2021)
    ***

    BenDavid Grabinski ve svém celovečerním debutu přišel s poměrně originálním a neotřelým námětem, ale zdá se mi, že se pak trochu ztratil v tom, co si s nim vlastně počít. Není to pevně uchopené, to "zajímavé" filmu vlastně tak nějak protéká mezi prsty. Banální rozuzlení spočívající v odhalení neupřímnosti vztahů mezi skupinkou přátel měla už asi miliarda jiných komorních konverzaček, tohle podle mě mohlo a mělo jít vzhledem k chytlavému námětu někam jinam.

    • 23.3.2021  08:42
    Hovory (TV seriál) (2021)
    ***

    Pásmo krátkých rozhlasových her podané jako TV seriál. Ale koneckonců, jednou za čas - proč ne. Jedná se o drobné jednoduché příběhy vyvolané záhadným fenoménem, který umožní lidem telefonní komunikaci napříč časem. A navázány jsou pak na to další, ne úplně příjemné, apokalyptické konsekvence. Pár epizodám se daří solidně budovat napětí a vyhrocené situace (4*), v jiných je ta interakce mezi jednotlivými aktéry bohužel podána dost nepřesvědčivě (2*-3*). Celkově fajn jednohubka.

    • 23.3.2021  08:35
    Doors (2021)
    *

    Za mne teda dost tragická sci-fi antologie, v níž stojí za trochu pozornosti možná jedině druhý segment, který v té bídě okolo vyniká poměrně solidní atmosférou ve světě na druhé straně dveří a několika pěknými znepokojivými výjevy. Jinak ale ztráta času s líným scénářem a srandovními hereckými výkony. Zvlášť finální povídka na zoomu je vyloženě výsměch.

    • 22.3.2021  21:59
    The Toll (2020)
    ***

    Víc než na průměr to bohužel nevytáhnu. Prostředí zapadlé silničky uprostřed lesa ve tři hodiny ráno je fajn, podezřívavost mezi dvěma hlavními postavami vytáří potřebné napětí a postava tajuplné nadpřirozené figury, která chce krev, má taky něco do sebe. S postupem stopáže to ale zevšední a scénář si najednou neví rady, co s těmi postavami dělat, aby jejich chování a interakce působily přesvědčivě / přirozeně. Finální zvrat je tam pak asi hlavně proto, aby tam byl, ale co se holt dá dneska dělat ... Navíc tomu chybí řemeslná preciznost, natočené je to spíš jak levné video béčko než film, který by si skutečně zasloužil pozornost. Žánroví fanoušci chybu neudělají, když tomu těch střídmých 80 minut věnují, ostatní by spíš měli šáhnout po starším a tematicky podobném Dead Endu.

    • 20.3.2021  18:48

    Vymítací filmy patří k mým nejméně oblíbeným hororovým subžánrům, protože málokdy přinesou nějaký svěží nový přístup nebo něco neokoukaného, většinou se jede přesně podle šablony. Touhle optikou oceňuju, že The Seventh Day patří k mála případům z posledních let, jehož tvůrci - co se týká děje - nějaká ta esa v rukávu drželi. Konceptuálně je to imho fakt docela dobře vymyšlené, o to víc mě ale musí mrzet veskrze matné zpracování. Zasloužilo by si to být působivější, potenciál tam byl. Mohlo se zatlačit na strašidelných scénách nebo na gore, nějak to formálně ozvláštnit anebo alespoň nevypustit zajímavou pointu na půl úst už asi čtyřicet minut před koncem, kdy značně ztratila na své možné působivosti a dopadla tak nějak ... bez dopadu. A taky je škoda, že hlavního postava - mladý otec Daniel - nemá bohužel ani kapku charismatu.

    • 18.3.2021  18:50

    Čtyři roky otravnýho kňourání a kňučení pubertálních fanboyů se přetavily ve čtyři hodiny dlouhou komiksárnu plnou digitálního bordelu a ošklivé stylizace, s hrdiny tak směšně trapnými, až se za ně člověk trochu stydí. Jediný štěstí, že si tu původní sračku (Whedon's cut) vlastně vůbec nepamatuju, takže jsem teď Snyderův sestřih mohl brát jako kompletně novej zážitek. A minimálně se musí uznat, že děj nemá nějaké zásadní vypravěčské mezery - na původní verzi mám právě jen vzpomínku, že to bylo šíleně uspěchané a (proto) nesmyslné. Snyderova verze vskutku uspěchaná není. Pro mě to ale stejně padá už na tom, že postavy nejsou ani trochu likeable, a že jakmile se přepne z reálných interiérů a exteriérů do akčních trikových sekvencí, začne se odehrávat vizuální estetickej holocaust. To se odminule nezměnilo. Nicméně - je pěkné lidem dělat radost, zvlášť v dnešní době, takže pokud Snyder's cut tenhle účel splní, tak nic proti tomu. Tipnul bych si ale, že 99 % lidí, kterým se to bude líbit, to ví už před projekcí.

    • 16.3.2021  18:53
    Andra sidan (2020)
    ***

    Zcela standardní a nevybočující duchařina o tom, jak se rodina dostane do problémů poté, co se děcko (typicky nějak retardované nebo traumatizované) spřátelí s imaginární postavičkou, která není tak docela imaginární. Podobných filmů jsme tu v desetiletce po Wanově Insidious měli snad desítky, takže už je to opravdu trochu nuda. Nicméně objektivně viděno je tenhle švédský pokus solidně natočený, i zahraný a příšerka v závěru vypadá fajnově. Víc se k tomu asi říct nedá, tenhle film zkrátka znáte, aniž byste ho museli vidět.

    • 13.3.2021  10:08

    Bodík za snaživé masky a gore, jinak bohužel velký špatný ve všech ohledech.

    • 12.3.2021  21:10
    Come True (2020)
    ****

    Rozhodně se musí ocenit originální vize, Anthony Scott Burns doručil film, který si nespletete. Come True vypráví o dívce, která se přihlásí do jakési univerzitní spánkové studie. Trpí ale nočními děsy a právě sny, respektive noční můry, se stanou středobodem vyprávění. Ty snové vize jsou fakt skvěle atmosféricky podané - ale nejen ony. Výraznou a unikátní atmosféru má v podstatě celý film, dost dlouho jsem proto vlastně bojoval s tím, že je nějak divně vymknuté od reality i dění mimo snění. Nakonec to ale není výtka, protože i přes svou prvotní uživatelskou nevstřícnost mě ten film vtáhnul a bohatě se mi odvděčil. Atmosférické žně jsem čekal, takže jsem si jej pustil pěkně v naprosté tmě se zvukem do sluchátek a můžu teda říct, že v druhý půlce jsem s sebou škubnul nejednou. Snad jen, dokázal bych si Come True představit bez poslední cca minutky, která snímku jasně formuluje pointu, ale imho by se bez ní obešel.

    • 12.3.2021  18:15
    Cherry (2021)
    **

    Kdyby se zrychlily všechny zpomalovačky a vyházela se asi miliarda zbytečných formálních pičičundiček, měl by ten film pod devadesát minut a byl by tak možná o něco snesitelnější. Možná. Fakt by mě zajímalo, co si Russoové mysleli, že dělají. Po letech v zajetí Marvel Cinematic Universe asi chtěli dokázat, co všechno umí, a tak si vybrali námět, kterej je chvíli středoškolskou romancí, chvíli rozchodovým dramatem, chvíli válečnou satirou, chvíli válečným akčňákem, chvíli feťáckým dramatem nebo gangstekou s bankovními vloupačkami. A narvali do něj všechno, co je zrovna napadlo. V mnoha momentech to tou úplně přestřelenou formální vymazleností působí vyloženě nechtěně směšně. Bohužel jsem to nežral ani Tomu Hollandovi, kterýho mám jinak poměrně rád.

    • 12.3.2021  08:12
    Stráž (2021)
    **

    Natočit akční revenge thiller takhle nudně a bez šťávy, to je skoro zázrak.

    • 12.3.2021  08:10
    Raya a drak (2021)
    ***

    Přichcíplá sázka na jistotu bez duše. Filmu se musí nechat, že krásně vypadá, ale to je u drahých animáků od největšího hollywoodského studia povinnost, nikoli něco k pochvale. Dějově se ovšem jedná o stokrát viděné putování po různých lokacích a sbírání pazmeků s cílem záchrany světa. Potenciální kouzlo zdejšího filmového světa (inspirovaného jihovýchodní Asií) spolehlivě zabíjí moderní jazyk, který postavy používají, a intonace, kterou své repliky pronášejí. A pokud bereme "pohádky" jako žánr, určený pro dětské diváky, jenž by je měl hodnotově připravit na život, tak tohle má fakt debilní poselství, které je připraví tak špatně, že brzo skončí s kudlou v zádech někde v příkopu.

    • 12.3.2021  07:58
    Slaxx (2020)
    **

    Nedokážu se naladit na myšlení tvůrce, který vezme připitomělý námět o vražedných jeansech a zpracuje jej jako relativně seriózně se tvářící podobenství o prohnilé morálce velkých korporátů. Rozpor je tu tak velikej, že si to prostě nedokážu užít, ačkoli řemeslně / herecky je Slaxx zvládnutej obstojně.

    • 11.3.2021  21:20

    Příjemný malý ostrovní mystérium a od bratrů McManusových s přehledem zvládnutej debut. Chytlavý námět o záhadných masových úhynech ryb a ptáků, okořeněný špetkou konpiračních teorií a paranoidních žvástů, podlomenou psychikou hlavní postavy, a dovedenej skrze několik málo hororových creepy scének s taťuldou do pěkně gradovanýho finále. Mám tyhle mysteriózní věci odehrávající se na odlehlejších místech v oblibě, a stejně tak mě baví to, co se z toho v závěru vyklube. Úplnej konec možná trošku doslovnej, ale hezky vymyšlenej.

<< předchozí 1 2 3 4 28 54 81 107