Recenze (45)
Nespoutaný Django (2012)
Kde jsou ty časy Pulp Fiction. Sračka, ale pobavila.
Famílie (2010) (divadelní záznam)
:) A i nějaká ta slza ukápla.
Unaveni sluncem 2: Odpor (2010)
Ano, je to patetické a zdlouhavé, ale něco tam bylo.
13. komnata - 13. komnata Vladimíra Mlynáře (2010) (epizoda)
Drama, jak z Kafkova románu. Vím, že reforma a hodnocení justice není náplní těchto stránek, přesto si neodpustím názor, že tento pořad by měl být výraznou inspirací ve snaze s českým soudnictvím něco udělat, pokud to vůbec jde. (nejsem samozřejmě právník) Myslím, že chabá informovanost o této kauze vypovídá též hodně o nepříliš dobrém stavu české žurnalistiky.
Hanebný pancharti (2009)
Aha, tak takhle to s Hitlerem a jeho kámošema bylo, tak to aby jsme přepsali dějiny :). No tedy, nikdy by mě nenapadlo, že se dá udělat parodie na válečné filmy na způsob jakéhosi patetického westernu nebo sci-fi či co to vlastně bylo. Bohužel pana mistra Quentina Tarantina určitým způsobem ano. Tak hlavně že se to lidem líbí, vlastně i já jsem se svým způsobem bavil.
Piráti na vlnách (2009)
Po shlédnutí filmu jsem si připadal jako člověk, který snědl několik kilo cukru. Všeho s mírou - tady ale bylo na můj vkus načinčanosti a přeslazenosti až moc. Neříkám však, že k úplnému nekoukání.
Duel Frost/Nixon (2008)
Myslím, že tvůrci z daného tématu vyžďímali maximum. A to do poslední kapičky.
Muž a jeho pes (2008)
J. P. Belmonda mám rád a proto asi těžko objektivně zhodnotím. Jako by se tady pro mě v jeho starých očích zrcadlili všechny jeho skvělé role. Ze samotného filmu jsem trochu zmatený a nejsem si jist zda to jeho tvůrci zamýšleli. Jako by možná oni sami nevěděli co natočit - dokument o bezdomovectví, pokus o popsaní vztahů mezi mužem a ženou či snad další díl pořadu "Chcete mě?" (kdyby náhodou někdo nevěděl tak pořad, kde jsou lidem nabízeni opuštění psi). Nevím, možná to chtělo se na něco zaměřit a jít trochu do hloubky. Kdo nemá rád Belmonda nebo psy, ať si možná nějakou tu hvězdičku z mého hodnocení ubere. (pokud vůbec někoho ty moje bláboly zajímáj :))
Podivuhodný případ Benjamina Buttona (2008)
Možná řemeslně dobře zvládnuté, leč jinak poněkud povrchní a bezobsažné ztělesnění kýče. Umělé, umělé, umělé, jako smích v některých sitcomech, jako úsměv politiků na billboardech, jako amarouny v "Návštěvnících". Jedna hvězdička za originální námořní bitvu a informace o kolibříkovi.
Au! (2007) (TV film)
Určitě důležitý dokument, který ženám pomůže uvědomit si, že v tom nejsou sami. Působil na mě ale trochu depresivně a bezvýchodně, což by možná neměl.