Recenze (81)
Život pod vodou (2004)
Příjemně ulítlé originální nápady a už jen scéna s postupným procházením místností lodí stojí za shlédnutí sama o sobě, ale bohužel film je trochu nuda a zápletka je slabá. Jako originální film který vás osvěží se to dá doporučit, ale počítejte s tím, že tam je dost hluchých míst. Stopáž mít o 30 minut méně, tak je to jedna hvězda nahoru hned.
Strážci Galaxie: Volume 3 (2023)
Smutné, veselé. Teda překvapivě více smutné než jsem čekal od strážců, až mě to trochu zarazilo. Nakonec ale fajnové a vizuálně nadprůměrné oproti jiným marvelovkám, takže na grafické orgie pojďte tudy.
South Park: Joining the Panderverse (2023) (TV film)
Trochu nuda, celé to má jen dvě zápletky, které se pořád točí dokola a to je dost málo na skoro hodinovou stopáž.
Nadace (2021) (seriál)
Knihu jsem nečetl, ale seriál fajn po dvou sériích. Je tam teda podle mě nepoměr v kvalitě dějových linek, kde linka Trantoru a celkově místa kde je emperor mi přišla dost zajímavější a celkově nabušená, než cokoli s Gale. Efekty a vizál jsou top level a táhnou celý seriál nahoru. Vesmírná plavidla a interiéry i exteriéry jsou nádherné. Vizuální pošušňání a skvělě zahraný DAY dávám 5, jinak příběhově to je 3,8.
Oppenheimer (2023)
Trochu delší, než bylo nezbytně nutné (Nolan no...). Delay při čekání na atomovku otravně dlouhý a až téměř antiklimatický, ale jinak perfektně napsané a nenudilo ani chvíli díky super rozhovorům.
Barbie (2023)
Pohodové, byť méně vtipné, než očekávání, je to takové moc soft na můj vkus. Šlo z toho vydojit mnohem víc a byl by to áčkový snímek, protože téma uchopili perfektně a casting dokonalý. Robbie a Gosling dokonalí oba, táhnou celý film. Písnička i tanec I’m Just Ken je perfektní a škoda, že celý film nemá takovouto kvalitu a pere se s tím jak být vtipný a zároveň nikoho neurazit, takže drsné vtipy nečekejte.
Párty Hárder: Summer Massacre (2022)
Mrkněte na podcast, kde jsou hosti Hugo a Sultán a tento film dostane jiný level! Je to jen nablblá prasárna... ale je to furt lepší píčovina jak Troškovy filmy. +1 za latexový outfity z Lindemannova klipu a celkově perverzní shitparty, bez toho by to byl fakt trash. (tbh je to trash i stím, ale zajímavější a perverznejší trash)
RRR (2022)
Je to blbé, ale předpokládám, že s tímto počítáte, je to bollywood. Písně fajn a celkově mě to pozitivně překvapilo. Indie se rozjíždí, je to o dost lepší než jiná béčka. Je to úžasně patetické a přehrávané.
Už je tady zas (2015)
Není zde nic co by nebylo slyšet 100x. Námět se na papíře zdá být zajímavý, ale film je nudný, bez emoce, bez příběhu s pár trapnovtipnými scénami, které to ale neutáhnou. Herecké výkony strašné. Vynucená slavná scéna jako fererence na internetový mem byla zničena strašným hereckým výkonem. Nikdy by mě nenapadlo, že mě snímek s Hitlerem v hlavní roli zanechá tak nezaujatého.
Hra na pláč (1992)
Starší filmy moc nekoukám, většinou vyhledávám nové a scifi, ale toto mě od začátku dostalo a nepustilo. Plynulý příběh, který neustále přichází s něčím novým a děj perfektně navazuje, byť dialogy jsou strohé nerozvité a často nedokončené, tak říkají přesně kolik je potřeba. Kvalitní fimařina s minimem charakterů a originální děj, který vezme za srdce.