Recenze (192)
Modelky s.r.o. (1994) (seriál)
JOoo holt jsem jen obyčejnej chlap!!!
Pokémon (1997) (seriál)
Vemte nohy na ramena u utečte před tím!
Power Rangers Wild Force (2002) (seriál)
Triky jsou směšné, herecké výkony ubohé...Ale tohle jsem prostě miloval! Takovej malej útěk ze skutečnýho světa a plácání se v hrdinských příbězích, kterých bych mohl být i já součástí! Robotičtí giganti bojující proti zlu, bláznivé postavičky v barevných převlecích, lasery a všilijaké technické vychitávky...Go go power rangers!!!
RoboCop 3 (1993)
Tehle díl mě opravdu zklamal, už jde jen o snahu vydělat peníze na myšlence Robocopa, ale zpracování a valstně i samotný příběh je tragický!
Teletubbies (1997) (seriál)
Dejte si fakt bacha, je to pro děti do tří let, ale když se na to koukají dospělí dokáže to pořádně zblbnout!!!!
Esmeralda (1997) (seriál)
Průkopník telenovel, tak za snahu ta jedna hvězdička.
Tak jde čas (1965) (seriál)
A v tomhle hrál Joey, probůh:))))..... Ale jako zas klobouk dolů...24.3. 2008 díl číslo 10789!!!!!!
Mladí a neklidní (1973) (seriál)
K 12.3. 2008 to má 8850 dílů!!!!!!
Opičí král (1986) (seriál)
Jooo tohle jsem zbožňoval...Sun Wu-kchung, snad každý den jsem si na něj hrál. Dneska, když tohle jméno vyslovím, tak už nikdo neví o co jde:(
Kamarádi (1969) (seriál)
Obtloustlé malé brýlaté dítě? Aaa, to je přeci Marek Eben...Nezapomenutelná postavička;)!