Recenze (136)
Amazing Spider-Man 2 (2014)
Spiderman je můj nejoblíbenější komiksový hrdina, tak proč mu musela proboha zemřít Emma!? To nepochopím!! Proto čtyři hvězdy.
Anděl (2016)
Jakože slušnej úlet :-)
Ash vs Evil Dead - Booth Three (2018) (epizoda)
Utrhnu ti tvoje třešničky Ashy!! :-D Ještě nejsem hotová...... tak to říkaj všechny :-D :-D
Ash vs Evil Dead - Pitevna (2016) (epizoda)
Scéna s naraženým zadkem na hlavě je bezkonkurenční :-D
Ash vs Evil Dead - Série 1 (2015) (série)
Evil Dead zbožňuju (všechny filmový zpracování), tak jsem poněkud rozpačitě koukal, že existuje i seriál a bál se toho, co to po letech přineslo a ještě v seriálovým podání. Každopádně sem se teda rozhodnul, že tuhle ujeťárnu musím bez vyjímky, taky shlídnout a vážně nelituju toho. Pilot mě sice moc nepřesvědčil o stejných kvalitách jako filmy, ale jako celek je 1.série pořád ta stará, vtipná řezničina jako dřiv :-) i když některý díly jsou slabší.
Ash vs Evil Dead - V pasti (2016) (epizoda)
Tak pojď Ashyy!!! Vyčistíme si zuby!! Áááchacháá :-D Stará dobrá Cheryl je zpět! *****
Baby Driver (2017)
Tak tenhle film mě fakt bavil.
Babylon Berlín (2017) (seriál)
Parádička Volker Bruch a Liv Lisa Fries se mi tady zapsali do deníčku skvělých dvojic.Těším se na další jejich spolupráci a nebo jako práci jednotlivců v nějakém podobném snímku ze stejného žánru či podobného období.
Babylon Berlín - Epizoda 7 (2017) (epizoda)
Rozhodně nejlepší epizoda.
Beneš (2019) (seriál)
Hezky zpracovaný přehledný dvoudílný dokument o pro mě dost neoblíbeném prezidentu Edwardu Benešovi.