Recenze (7)
Hvězdy nad hlavou (2021) (seriál)
Velmi milý a pohodový seriál, skvělí herci, vtipné hlášky, takový ten jemný slovník humor, který vlastně o něco lépe funguje na druhé podívání. Nemluvě o krásné přírodě
Outsider (2020) (seriál)
Začalo to dvěma díly, které laťku nastavily TAK vysoko!!! Byl to absolutní možný strop, po kterém bohužel už následoval jen strmý sešup dolů. Do sedmého dílu to byl pád jak hrom, sedmička a osmička vzbudily naději, že by snad... ale poslední dva díly už jen dotáhly agónii, jaká se na tenhle seriál snesla a udusila ho.
Teroristka (2019)
Hele, pojďme si rovnou říct, že ten film je morálně závadnej. A to pak může bejt řemeslo v pořádku jak chce
Poprvé a naposled (2018)
Na českej film fuckt slušný
Svědomí (2018)
Velmi slušná hříčka na téma cestování časem. Ocenění pro hlavního herce se nedivím, je skvělý.
Spider-Man: Homecoming (2017)
Na verze od Sama Raimiho zatím ani jeden reboot prostě nemá
Anthropoid (2016)
Pane jo!!!