Recenze (158)
Sia - Chandelier (2014) (hudební videoklip)
Vždy budu obdivovat neskutečný talent Maddie a úžasný hlas Sii.
Ten, kdo stojí v koutě (2012)
Film s příběhem, který zaujme, ale není tak silný, aby u mě dosáhl pěti hvězdiček. Hlavní hrdina se mi velmi líbil.
Hra s nevěrou (2005)
Film je plný zvratů, které byly většinou dobré, některé čekané, některé nečekané, ale konec filmu byl zbytečný a dost dlouhý.
Sebevražedný oddíl (2016)
Celkem fajn film s trochu nataženým začátkem a ne moc zajímavým příběhem, ale najdou se tam i super momenty. Margot Robbie byla jako Harley Quinn naprosto skvělá.
StarDance aneb když hvězdy tančí (2006) (pořad)
StarDance je příjemný pořad, na který jsem se dívala už od první řady. Mám velký vztah k tanci a vždy mě bavila ta atmosféra.
La La Land (2016)
La La Land je skvělá podívaná. Ryan Gosling i Emma Stone byli výborní. Film mě uchvátil svou atmosférou, krásnou hudbou a nádhernými tanečními čísly.
Management (2008)
Film, který nijak zvlášť neosloví, ale ani neurazí. Jennifer jako zrzka se mi líbila.
Lhář (2005) (divadelní záznam)
Lhář se opravdu povedl. Měla jsem ho možnost vidět i v divadle, ovšem o deset let později a stále byl skvělý. Jan Vondráček předvedl výborný herecký výkon.
Až tak moc tě nežere (2009)
Pohodová komedie, avšak na můj vkus moc dlouhá. Kdyby byla tak o půl hodiny kratší, tak by to bylo možná na čtyři hvězdy.
Comeback (2008) (seriál)
Nejlepší český sitcom.