Oblíbené seriály (7)
Stranger Things (2016)
Přátelé (1994)
Patřila jsem k těm bláznivým fanouškům seriálu, kteří si lepili plakáty Přátel po pokoji a neustále používali hlášky ze seriálu. Nikdy jsem nenarazila na příjemnější sitcom.
Prvních 100 (2014)
Velmi zajímavý a napínavý seriál, který se s ničím nepáře. O akci není nouze v podstatě v žádném z dílů. Některé postavy jsem si opravdu zamilovala.
Teorie velkého třesku (2007)
Všechny postavy tohoto seriálu jsou skvěle promyšlené a všechny mám ráda. Přesto mám ale nejradši Penny, Amy a Sheldona, který se vždy postará o většinu vtipných momentů. Jeho inteligence mě prostě baví!
Comeback (2008)
Nejlepší český sitcom.