Recenze (158)
Twilight sága: Rozbřesk - 1. část (2011)
Asi nejakčnější díl a asi také nejlepší, ale některé scény jsou trochu podivné.
Decibely lásky (2016)
Říkala jsem si, že to nemůže být tak hrozné, ale po první písni ,,Čuměj, čuměj, nekoukaj" jsem rychle změnila názor. Stupidní situace a v nich ještě stupidnější rozhovory o ničem. Filipa Cíla mám ráda, ale bohužel se tady neměl jak ukázat.
Než jsem tě poznala (2016)
Skvělý romantický emotivní film, s úžasnou Emiliou Clarke v hlavní roli.
Twilight sága: Zatmění (2010)
Celkem okecávací, ale lepší díl, než minulý. Také už tam nejsou tak komické scény, myšlené vážně. Takže to je plus pro Davida Sladea.
Teorie tygra (2016)
Velmi příjemný film o šikaně mužů, který je podávaný velmi zábavně a trefně.
Dokonalý smysl (2011)
Film, který na mě opravdu zapůsobil. Výborné hlavní role.
Modrá ruža (1996) (TV film)
Moc pěkný a něžný film s nádhernými písničkami.
Až tam nezbyl žádný (2015) (seriál)
Výborné zpracování výborné knihy od Agathy Christie.
Kráska a zvíře (2017)
Moc pěkný film s fajn písničkami a skvělou Emmou Watson. Stejně bych ale radši viděla bez dabingu.
Twilight sága: Nový měsíc (2009)
Začínám si zvykat na hlavní dvojici i na ostatní upíry. Až na to, že některé scény jsou vtipné, přestože jsou myšleny vážně, tak jinak celkem pohoda.