Oblíbené seriály (7)
True Blood: Pravá krev (2008)
Sem tam nějaké klišé, ale naprosto luxusní mix žánrů, který se jen tak nevidí. Za ne podle mých představ úplně povedenou 2. sérii musím sundat hvězdu...
Battlestar Galactica (2004)
Kvalita některých dílů je nižší, ale jako celek naprosto bezchybná sága. Takto si představuji kvalitní sci-fi. Silný příběh, rozvinuté postavy, do detailů promyšlený svět, úvahy o každodeních věcech, ale i o náboženství, vině a nevině, rasismu a smyslu života jako takovém. Triky nejsou takové, jaké by asi měly, ale je to seriál. Jinak k provedení není co dodat: Fascinující kamera, střih, hudba, vše...
Jak jsem poznal vaši matku (2005)
Teorie velkého třesku (2007)
Studio 30 Rock (2006)
Dexter (2006)
Kings (2009)
Škoda, že poslední epizody ztrácejí lehce na kvalitě, ale pořád je to vynikající. A zrušení seriálu je nevyhnutelným důsledkem takového přístupu k divákovi, jaký mají Kings. Postavy si lze těžko oblíbit a politické pletichaření a intriky nejsou pro každého. Ale je to smůla, rád bych viděl víc...