Oblíbené filmy (10)
Pulp Fiction: Historky z podsvětí (1994)
Kult, který si jde svou vlastní cestou a přepisuje historii kinematografie.
Polski film (2012)
Úžasné!
Macbeth (2015)
Ikonická divadelní hra převedena z prken na plátno. Tvůrci neopustili od divadelních principů, monologů postav, ale také ani od téměř neustálého divadelního herectví. Kouzlo filmu zde naopak vynikne v neuvěřitelně krásných obrazech, skvěle vybrané hudbě a vlastně vizuálu obecně. Jedná se prostě o artový, surrealistický snímek naplno těžící z vizuálních možností filmu a divadelní hloubky. Kontrast těchto dvou prvků bylo naprostým blahem sledovat.
Pán prstenů: Společenstvo Prstenu (2001)
Dokonalý majstrštyk. Jeden z filmů který mě ovlivnil natolik, že po jeho zhlédnutí jsem už prostě nebyl tím stejným člověkem. Nestárnoucí srdcovka.
Star Wars: Epizoda V - Impérium vrací úder (1980)
Kdysi dávno v předaleké galaxii vznikl nestárnoucí kult.
Kimi no na wa. (2016)
Gauneři (1992)
Gauneři způsobili Tarantinův raketový vzestup zcela oprávněně. 99 minut strávených převážně v jedné místnosti a na bedrech asi pěti herců nenudí a uteče opravdu (opravdu) rychle. Využívání retrospektivy je zde naprosto precizní a klasické Tarantinovské dialogy celému počinu dodávájí ten pořádný říz. Jedna z nejlepších gangsterek a Tarantinových děl vůbec.
Pokoj (2003)
Sledování The Room bylo pro mne neuvěřitelným zážitkem.Postavy bez sebemenších charakterů se nelogicky chovaly skrz naskrz celým dějem. Když jsme u toho děje. Zápletka lehce předvídatelná a srovnal bych to spíše s pornem sestříhaným do 90 minut obohaceným o pohledy do dáli a soundtrackem, který by se vážně hodil do jakéhokoli druhu porna. Na druhou stranu je to tak blbé a přehnaně vážné až to nabývá na vtipnosti a dozajista si to najde okruh specifických diváků, kteří tento film budou milovat právě kvůli výše uvedeným důvodům. Mezi Tento okruh spadám i já a proto tomuto bizarnímu počinu dávám 5*. A poslední výhodou je i to ,že film mne bavil i po několika zpětných zhlédnutí.