Poslední recenze (155)
Rocky Balboa (2006)
Další film postavený na nostalgii. Ovšem na rozdíl od Matrixu není tak blbý. Na druhou stranu, je to docela nuda, za kterou jsem chtěl dát (z té nostalgie) tři *. No a pak přišel závěr, tréning a zápas. Starý dobrý Rocky. Nešlo to jinak :-)
Matrix Resurrections (2021)
Jsem v rozpacích. Za tu nostalgii to je 5* jak vyšitých. Obzvlášť rád jsem viděl Carrie-Anne Moss. Pár záběrů, opakování hlášek, hm. Ale pokud nevezmu v potaz, že nějaký Matrix existoval, tak je to neskutečná s*ačka. Vážně. Úplně jsem se nenudil, pár zajímavých míst to má, ale je to vlastně o ničem. Zbytečný film. Alespoň jsem viděl tu Carre.
Hacksaw Ridge: Zrození hrdiny (2016)
Mel Gibson se s tím opět nemaže. A je to dobře. Mám rád jeho styl. Je dost syrový, realistický. Jako tady. Je válka, bombardování, granáty, kulomety, takže je jasné, že těla budou slušně zmasakrovaná. A Mel se nebojí nám to pěkně do detailu ukázat. Celkově se mi film líbil. Na začátku je klasická představovačka postav, která mě ale vůbec nenudila. Pak se ocitáme na Okinawě a začíná válečné peklo. Přesto se i uprostřed vší té syrovosti (a surovosti) objeví i dojemné chvilky. Třešničkou je pak fakt, že je film podle skutečné události.