Recenze (12)
WandaVision - Nesahej na ten ovladač (2021) (epizoda)
Miluju tenhle seriál škoda že nebude 2 série
Winx Saga: Osud (2021) (seriál)
Dala bych tomu tři hvězdy ale něco mi říká že to je spíš na dvě Netflixe u další série se polepši aspoň u těch efektů zas tak těžký to není.
Riverdale - Season 1 (2017) (série)
Bavila mě každá epizoda co mě ale trošku štvalo to prodlužování, protože kolem 8 nebo 9 epizody už na vraha mohli přijít a to prodlužování až na 13 epizodu mě už fakt štvalo ale i tak Netflixe za mě je první série dobrá a zajímavá.
Čarodějnice (2020)
Tak asi by jsem si ho znovu nepustila ale v době Halloweenu se to hodí a herecké výkony taky špatný nebyli děj byl až moc urychlený a v některých chvílích mi přišlo že trošku nedává smysl ale kdyby jsem byla dítě (myslím 6-9) tak by se mi to moc líbilo. Dávám 3. hvězdy.
Stranger Things - Season 3 (2019) (série)
O něco horší ale pořád super.
Stranger Things - Season 2 (2017) (série)
Mad Max-super.
Stranger Things - Season 1 (2016) (série)
Prostě úžasný
Avengers: Infinity War (2018)
Kdyby jsem měla tenhle film vysvětlit s pomocí emoji tak by to byl buď ten co brečí nebo ten co je totálně šťastný.
Avengers: Endgame (2019)
Když jsem byla v kině snažila jsem se nebrečet ale doma jsem ty slzy pustila jako zájem o matiku........
Scooby-Doo na stopě (1969) (seriál)
Sen dětství......:)