Recenze (834)
The Burning Girls (2023) (seriál)
Původní knihu od C.J. Tudor jsem přelousknul během dvou dnů - byla ohromně čtivá, kapitoly zakončené cliffhangerama, napínavá a narvaná twistama. Proto jsme se na tuhle TV minisérii moc těšil. Televizní verze je věrná originálu a zachovává několikavrstvé vyprávění ať už o nové vikářce s dcerou v britském zapadákově, bloudícím a vraždícím tulákovi, či příběhu o týnejdžerkách zpřed třiceti let.
Fresh (2022)
Film dostál svému jménu a je vskutku fresh. Desnefajn hororova komedie.
Avengers: Infinity War (2018)
"I don't wanna go, mr. Stark."
Cizinec ve vlaku (2018)
Jestli jste viděli aspoň jeden z předchozích tří filmů z kooperace Collet-Serra & Neeson, můžete očekávat opět neúplně dokonalý, za to celou stopáž zábavný akční film, u kterýho sice najdete trhliny ve scénáři (a dost možná i nelogičnosti jako hovado), ale film vám uteče jako voda a budete se u něj bavit. O něco málo slabší než NON-STOP, kterýmu je film skutečně až moc podobný, nicméně na čtyři hvězdy to stačilo. Jinak poslední scéna Jonathana Bankse byla teda bad-ass.
Predátor: Evoluce (2018)
Moc jsem tomuhle projektu nevěřil, na druhou stranu se ale režije ujal Shane Black - kterej cokoliv napsal nebo režíroval, to jsem mu sežral i s navijákem - a hlavní roli hraje sympaťák Boyd Holbrook, takže jsem se na to do kina přeci jen vydal. Musí se tomu nechat, že je to zábavné a hodně poznamenané Blackovým humorem, takže se tu hláškuje o sto sešt (i když vychází tak 70% frků) a stejně tak dojde i na vtipný situace tam, kde byste to ve filmu o predátorovi nečekali. Na druhou stranu to ale není ani napínavé, ani atmosferické a akční scény tu nejsou kdejakou pastvou pro oči.
Venom (2018)
Nejlepší na tom je potitulková scéna s Harrelsonem, písnička od Eminema a cameo Stana Lee. Zbytek mě nezaujal ani o trochu víc, než hejtovanej Spider-Man 3.
Život je hra (2018) (seriál)
Komu se to nelíbí, ať si prdel políbí.
Alibi na klíč (2017)
Suprová střešťená francouzská komedie, doporučuju jako film na relax.
Rychle a zběsile 8 (2017)
Vemte si k sledování tohodle sequelu dostatek kuželek (ani six-pack nebude stačit) a pokaždý, když z úst libovolné postavy zazní slovo "family", dejte si lok piva. Řekl bych, že začátkem druhé poloviny filmu už budete tak na káry, že nepoznáte, jestli se koukáte na Rychle a zběsile nebo Vesnicko má středisková. Film pluje na vlnách šestého a sedmého dílů, kde tuning a závodění má už jen takový lehký nostalgický podtón a jede se hlavně v přehnaných akčních scénách. Zápletku tady snad ani nemá smysl řešit, i když ta je díl od dílů blbější, neustálý kecy o rodině už mi ale lezly krkem. Dal to byla záporačka, která se brala až moc vážně, ale i akční scény, který kolikrát nebyly ani tak "přehnaný" jako spíš jen blbý... 2 roky hlavně za The Rocka se Stathamem.
Specialisté (2017) (seriál)
Viděl jsem komplet první sérii a bylo to koukatelné, ale děsně pitomé.