Recenze (291)
Le Mans '66 (2019)
Skvělá podívaná asi jsem nic jiného nečekal, herecky famozne obsazeno.
Top Gun: Maverick (2022)
Viděno poprvé na Netflixu a musím říct, že trochu lituji toho, že jsem nebyl na tom v kině. Každopádně absolutně bravurní film s napínavým dějem a lehce romantickou kličkou. Paráda, za mě snad i lepší než první díl.
Manželské etudy po 35 letech - Marcela a Jiří (2018) (epizoda)
Je zajímavý sledovat, jak se změnila doba v rámci historie černobílý obraz, první televize apod, v tomhle směru je to dokonale natočené. Příběh je tentokrát o Marcele a Jiřím a hned od začátku dostává Marcela pěkně naloženo :( přibývající léta jsou ještě horší, tohle je opravdu smutný příběh, snad se jí daří trochu lépe, velmi smutný
Zlaté ruce: Příběh Bena Carsona (2009) (TV film)
Tak tenhle film se opravdu povedl a pokud opravdu vycházel podle skutečné události, tak o to byl ještě větší zážitek. Určitě doporučuji.
Veselé vánice (2022) (seriál)
Trochu mi to připomíná vánoční terminal, jen je škoda, že tam chybí Tom Hanks. Mám rád veškeré filmy či seriály v prostředí letiště a tady se mi trefili opravdu do noty. Moc pěkný a opravdu na Vánoce jako dělaný.
Pan Tau - Pan Tau naděluje (1971) (epizoda)
Tohle se opravdu povedlo, pěkně jsem se nasmál. Krásný příběh o Vánocích, který si rád pustím každý rok pro nasátí příjemné vánoční atmosféry.
První velká vlaková loupež (1978)
Viděno teprve až teď a moc se mi to líbilo, žádné speciální efekty nečekejte, ale herecké výkony jsou parádní.
Bavorsko, země hor a jezer (2018) (TV film)
Tohle se opravdu povedlo, bydlíme nedaleko od hranic s Bavorskem, takže jsem se na to těšil a nezklamalo mě to. Passau, Mnichov, Regensburg, Walhalla...tradicní bavroské recepty, piva, klobouky...Jednoznačně doporučuji.
Greyhound (2020)
Na začátku jsem čekal, že se příběh strhne spíše do minulosti a na vzpomínky, to se naštěstí nedělo a hned byl samotný strhující příběh. Moc se mi to líbilo, bylo to dost napínavé. Hanks opět nezklamal.
Equalizer 2 (2018)
důstojné pokračování jedničky, napínavé, emotivní, akční. Doufám, že bude trojka :)