Recenze (1 205)
POP COOLT Powered by Kinobox (2023) (pořad)
První epizoda super. Kvalitní host, dobrý tipy. Druhá epizoda výrazně slabší a to hlavně v podání Mišíka. Jako sorry, ale tohle koště fakt ne. Nad jeho kecama jsem se musel hlasitě smát. A to bývám hlava otevřená. On nechtěl do Ameriky rozjíždět kariéru, protože ji měl tady - LooooL. Nezná Homolkovi a Vyšehrad je film pro masy,zatímco Banger je artový film. Tpč, tak kamaráde, ty seš namyšlenej komik, kterýmu voní vlastní prdy.
Pacifik - Iwo Jima (2010) (epizoda)
Jen vocas by se dobrovolně vracel. Tak máš cos chtěl, blbečku 😂
After: Odloučení (2023)
Tohle v kinech. Demence 😂
Mluv se mnou (2023)
Místní buchty a klobásy zase jedou bomby. 72% tpč, chcípám. Už po Barbarian jsem se mlátil hodinu smíchy, když jsem si pročítal místní moudra oduševnělých filmových kritiků. Yop, tady to je dost podobný. Opět hromada iracionálního chování, nulová atmosféra a logika úplně v prdeli. Je totiž úplně běžné, že když máte artefakt, který tohle dokáže, pořádáte párty, máte z toho prdel a vůbec, ale vůbec ne že se nebojíte, ale vy z toho nejste ani trochu vedle. Nevim teda, jak to má omladina v Austrálii, ale já na jejich místě bych vysvětil barák a kolem dokola vysypal tunu soli. Holt děcka v Austrálii jsou asi jinej gang. Dále tu máme fakt, že tenhle film vyhrává s přehledem cenu za nejotravnější protagonisty široko daleko. Živá máma by byla jejich queen, protože tpč, tak přeafektovanou svini abys pohledal. Jo a když už se duchové dostanou do našeho světa, nesvedou nic lepšího, než vám vožumrat palec na noze. Labužníci. Celý ten film stojí na úplně nesmyslných základech a dějových zvratech, ale tady ho budete vynášet do nebes. Asi potahám nějaký horory kolem 50% a dám jim šanci. Podobný rádoby art pokusy fakt nemám za potřebí. A teď je čas na další hodinový záchvat smíchu.
Imawa no kuni no Alice - Episode 2 (2022) (epizoda)
Po první originální sérii přichází pekelná nuda a natahování nudle z nosu. Dojedu to, ale mám pocit, že Squid Games bude jiná jízda.
Mezi COOLky (2022) (pořad)
Vy jste měli zůstat na yt.
Tři mušketýři: D'Artagnan (2023)
Politikaření, intriky, kecy, kecy, kecy, kecy, kecy, kecy, bordel v ději, kecy, kecy, intriky.... Nuda.
Kriminál (1989)
Ten konec je neskutečně stupidní, ale jinak to celkem šlo.
Mezi živly (2023)
Patetická, hloupá, nudná a předvídatelná záležitost. Standardní Pixar píčovina.
Jen počkej...! (1969) (seriál)
Vykradenej Tom a Jerry s retkem.