Recenze (110)
Rebel Moon: První část – Zrozená z ohně (2023)
solidní vánoční průser pod taktovkou netflixu, takže očekávané fiasko..
Avatar: The Way of Water (2022)
vyplatilo se čekat 13 let na druhý díl velkolepého avatara..? spíše ne i když fanoušky si určitě najde
U Zlaté rukavice (2019)
perverzním způsobem hodně uspokojivý film :/
Rick a Morty - Série 6 (2022) (série)
naprosto zbytečná, zmatečná série :(
Batman (2022)
PROPADÁK ROKU?
Matrix Resurrections (2021)
TO NEJHORŠÍ NAKONEC, DOVRŠENÍ A NAPROSTÉ ZNIČENÍ JMÉNA MATRIX.
Nejvyšší nabídka (2013)
DNESKA SI PŘIPADÁM JAKO TENHLE ROBOT, NEÚPLNÝ... LIDSKÉ EMOCE JSOU JAKO UMĚLECKÁ DÍLA, DAJÍ SE PADĚLAT, VYPADAJÍ PŘESNĚ JAKO ORIGINÁL,ALE JSOU FALEŠNÉ...FILM Z NEJHORŠÍM MOŽNÝM KONCEM JAKÝ JSEM KDY VIDĚL...HEARTBREAKING...
Kaštánek (2021) (seriál)
KASTANJEMANDEN, KOM INDENFOR KASTANJEMANDEN, KOM INDENFOR, HAR DU NOGLE KASTANJER, FOR MIG I DAG? TAK SKUL DU HAVE...
Poslední souboj (2021)
PO DLOOOOUHÉ DOBĚ JSEM ODCHÁZEL Z KINA S ÚSMĚVEM NA TVÁŘI. REALISTICKÝ, BRUTÁLNÍ VELKOFILM OD MISTRA RIDLEYHO SCOTTA PLNÝ BOJOVÝCH SCÉN, KRVE A SEXU.
Duna (2021)
FILM VE SLOW MOTION, EXTRÉMNĚ ZDLOUHAVÝ, NESMYSLNÝ A UKRUTNĚ NUDNÝ, AŽ NA PÁR MOMENTŮ SE NEDĚJE NIC AKČNÍHO. ZA MĚ VELKÉ ZKLAMÁNÍ, 1 HVĚZDU ZA SKVĚLÉ KOSTÝMI A PROSTŘEDÍ FILMU.