Recenze (1 731)
Špinavej Joe (2001)
Nesnáším Spadea, ale pobavilo to.
Maska (1995) (seriál)
Jeden z nej na supermaxu...
Jumanji (1996) (seriál)
Přesně tak, jeden z těch lepších z éry SuperMaxu...
Lufťáci (2011)
Takový letní prasopes. Ani ryba ani rak. Na komedii málo vtipné, na léto hnusně ponuré, "herci" se celkem dali, ale ten příběh je tak nějak divný. Nemá to jediný originální nápad. To si Martin natočil zřejmě pro sebe, pro radost.
Mlýn (2011) (studentský film)
Skvělé zpracování obrazu, kamera a zvuk, všechno funguje, jak má. Dobrá pointa. Naprosto profesionální práce, chválím celý štáb. Více takových kousků!
Uzel na kapesníku (1958)
Je to proklatě dlouhé, na to, co chtěla autorka říct... Jinak ovšem klasika české animace.
Povídání o pejskovi a kočičce - Jak si pejsek roztrhl kalhoty (1951) (epizoda)
Když si člověk představí, v jakých podmínkách a za jaké techniky to vznikalo, nezbývá než uznale kývat hlavama.
Četník ze Saint Tropez (1964)
"Máte tady na ty ryby povolení? Co? Nemáte. No, tak si to pěkně sepíšeme. Vaše jméno?" - "Tonička!" Nejlepší četník vůbec. František Filipovský vládne.
Zelňačka (1981)
V češtine Louise dabuje Krampol nebo dokonce Lábus (wtf?!), a tak jsem celý film přemýšlel, kdo to zrovna mluví, když "Lujdefiné" klape pusou, ale nic neříká...
Bílá vdova (2000)
Jak to dopadne, když babka začně pěstovat trávu ve velkém? Dobře! Skvělá komedie.