Oblíbené filmy (10)
Návrat do budoucnosti (1985)
Dokonalá klasika a srdcová záležitost. Tady není co měnit. Nejlepší film o cestováni v čase a jedna z mála trilogií, či vícedílných sérií, které s dalším dílem neklesá kvalita. Těch 111 minut uteče jako voda a i když jsem to viděl už 100x, finální scéna u radničních hodin mě vždycky zvedne z křesla!
Věčný svit neposkvrněné mysli (2004)
Nemocný příběh z pomatené hlavy pana Kauffmana a ještě šílenějšího Gondryho s geniálně hrajícími Jimem a Kate. Krásný film o neobyčejně silné lásce, která dokáže překonat i vymazání paměti. Dokonale sladěná hudba s náladou filmu.
Matrix (1999)
To je prostě kult. První film s bullet timem, který je dneska v každé kravině. A ten námět je velice mazecový :) Srdcová záležitost, převratný film.
Zachraňte vojína Ryana (1998)
Skvělý film, skvělá atmosféra... výborná souhra Hankse a Spielberga. I po 13-ti (!!!) letech jsem asi pořád neviděl lepší scénu, než je vylodění v Normandii. No a ten konec u mostu, to je peklo. Nesnáším scénu na schodech.
Černý jestřáb sestřelen (2001)
Podle mě nejlepší válečný film mimo druhou světovou válku. Nehorázně dobrá kamera, akce přehršel. Skvělé. Plus body za autentičnost, podle skutečných událostí. "Tohle ani nebudeš potřebovat, za dvě hodiny jsme zpátky..."
Limonádový Joe aneb Koňská opera (1964)
Herecký koncert z pera pana Brdečky pod taktovkou pana Lipského. Úžasné, skvělé, co věta - to perla. Geniální film, který nemá chybu. "Super-cloumáka!!!
Koule (1998)
Nevím proč, ale miluju tenhle film. Mysteriózní atmosféra jak hovado. Věřím, že knižní předloha musí být na posrání.
Znamení (2002)
Miluju Znamení. Shyamalan udržuje napětí až do konce pouhým naznačováním, skoro nic se neukáže - což je ještě horší. Výborná hudba, ze které mi vždycky běhá mráz po zádech! Můj nejoblíbenější soundtrack. Obzvlášť v závěrečném vyvrcholení v obýváku je hudba přímo epická! Znamení mám tak rád, že odpustím i to, že (SPOILER) ač je slabinou mimozemšťanů voda, vybrali si pro invazi planetu, jejíž povrch tvoří ze 70% právě voda. *EEEEE* Epic fail. Nevadí! Za pět.
Kontakt (1997)
Nejlepší bezefektová sci-fi, jakou jsem viděl. Sice trochu přepálená délka, ale kdykoli se rád podívám znovu.
Gravitace (2013)
Neskutečné. Největší zážitek, co jsem zatím v imaxu poznal. Baví mě každé okýnko toho filmu. Vynikající zvuk, skvělý soundtrack, skvělá Sandra. Musím to mít. Dvakrát v imaxu a šel bych klidně znovu. Nelituju ani koruny. "Houston, in the blind..."