Recenze (1 731)
Mission: Impossible - Národ grázlů (2015)
Kouzlo Mission: Impossible pro mě tkví v tom, že si za půl roku absolutně nepamatuju, o čem to bylo a můžu si to pustit znovu :D
Bourák (2020)
Žánr? Netuším. Vývoj postav? Žádný. Trojanova karikatura je jako sledovat Piráty z Karibiku, jenom s rozdílem, že (kapitán) Jack Sparrow není vtipný, je vedlejší postava, akorát vás sere a nenabízí jediný důvod, proč mu fandit.
Jak vycvičit draka 2 (2014)
2020: Druhé shlédnutí a tentokrát ve 3D, zvedám o hvězdičku, protože to byla pecka jako prase! 💪
Anička s lískovými oříšky (1993) (TV film)
Z té pohádky si pamatuju jenom tu ovčí hlavu a mírné trauma z dětství.
Gentlemani (2019)
Guy jede bomby! Po několika minutách, kdy jsem pochopil styl vyprávění jsem si to užíval jak dlouho nic :) Fantastický Hugh Grant! 4,5*
Králíček Jojo (2019)
Uffff, prej komedie! Takový rollecoaster jsem dlouho neviděl a nikdo mě nevaroval. 3,5*
El Camino: Film podle seriálu Perníkový táta (2019)
Naprosto zbytečný dovětek pro všechny, kteří si nebyli schopní sami domyslet, co se s Jessem po konci seriálu stalo. Za mě teda absolutně bez překvapení, ale s několika hezkýma momentama. 3*
Jde si pro nás noc (2018)
Nedává to moc smysl ale řezničina strašná + epický autofiniš. 3,5*
Vražda na jachtě (2019)
Nečekal jsem vůbec nic a dost dobře jsem se bavil! Za mě překvápko!
Hrdinové ohně (2017)
Tak to mě rozsekalo.